Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:27:28 GMT

سارق پنج میلیارد ریال طلا و جواهرات در میبد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۱۴۸

سارق پنج میلیارد ریال طلا و جواهرات در میبد دستگیر شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین نبی‌پور گفت: در پی گزارش سرقت منزل در شهر بفروئیه میبد بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل مشخص شد سارق با نفوذ به منزل مقادیری زیادی طلا و جواهرات به این ارزش را سرقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میبد تصریح کرد: ماموران با بررسی دوربین‌های مدار بسته و آثار به جامانده از محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی، متهم را در کمتر از ۶ ساعت شناسایی کردند.

نبی پور ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش کلیه اموال مسروقه را کشف و تحویل مالباخته دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد خاطرنشان کرد: پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده و در ادامه با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

مرکز شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد .

برچسب‌ها بازار طلا میبد سرقت یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا میبد سرقت بازار طلا میبد سرقت یزد انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسروری فر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده و محول شدن وظیفه نظارت و بازرسی بر مراکز تولید، تامین و بسته بندی اقلام مصرفی خانوار به جهادکشاورزی در اولین روز شروع اجرای این طرح، از یک واحد تولیدی آرد بازدید شد.     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به تاکیدات میرمحمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنایع پاک در شهرستان بیان کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی آرد در میبد هستیم.    وی افزود: گندمکاران استان یزد بخصوص شهرستان میبد در سال زراعی جاری با توجه به طراحی و اجرای سیلو‌های کارخانه آرد دیگر نگرانی بابت تحویل گندم خود نخواهند داشت.      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان خاطرنشان کرد از ویژگی‌های این کارخانه قابلیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تنی، تولید روزانه ۱۵۰تن آرد (پنج نوع آرد) و آزمایشگاه مرجع سلامت غذا و دارو برای کنترل و تولید محصول سالم واستاندارد است.   لازم بذکراست کلیه مراحل صدور مجوز تأسیس، پروانه بهره برداری این واحد تولیدی آرد پرداخت تسهیلات توسط جهادکشاورزی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند