Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی چین اعلام کردند که یک قطار باری جدید شهر ووکشی در استان ژانگژو در شرق چین را به مقصد جمهوری‌های آسیای مرکزی ترک کرده است.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست از روزنامه چاینا دیلی، این قطار باری حامل بیش از یک هزار تن کالا شامل تراشه‌های پلی استر، لوازم خانگی، قطعات خودرو و دیگر کالاها به ارزش ۳۰ میلیون یوان (معادل ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون دلار) است.

این قطار از طریق شهر لیانین گانگ در استان ژیانگژو و ظرف مدت ۲۰ روز به ازبکستان و سپس قزاقستان خواهد رسید.

حمل کالا با استفاده از این قطار باری در مقایسه با حمل و نقل دریایی، کاهشی ۲۰ روزه را در پی خواهد داشت.

مقامات مسوول در ایستگاه راه‌آهن ووکشی می‌گویند از زمان آغاز پاندمی کرونا، صادرات کالا برای شرکت‌های بازرگانی مشکلاتی به همراه داشته و استفاده از قطارهای باری راه حل‌های جدیدی را پیش روی آنها قرار داده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ازبکستان ، حمل و نقل ریلی ، قزاقستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ازبکستان حمل و نقل ریلی قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی