Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@04:13:06 GMT

توقیف ۳۷۵۰ خودرو شوتی در استان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۳۰۶

توقیف ۳۷۵۰ خودرو شوتی در استان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۳ هزار و ۷۵۰ خودرو سواری حامل کالای قاچاق در استان شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش جنوب نیوز، سردار حیدر سوسنی بیان کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا، هر خودرویی که کالای فاقد مدارک مثبت گمرکی را حمل کند به عنوان قاچاق محسوب شده و توقیف می‌شود، که پلیس به‌عنوان مجری قانون در برخورد با افرادی که کالای قاچاق را حمل می‌کنند، مماشات نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد قاطع با خودرو‌های حامل کالای قاچاق (شوتی) خبر داد و گفت: در ۴ ماه نخست امسال ۳ هزار و ۷۵۰ خودرو سواری حامل کالا قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان توقیف شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در مدت مذکور را ۳۱۰ میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: کشف این میزان کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی همچنین از تشدید مقابله با قاچاق سوخت و مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در ۴ ماه امسال ۱۷۱ هزار و ۲۰۶ لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

سردار سوسنی ادامه داد: همچنین در همین مدت با انهدام چندین باند مواد مخدر ۲ تن و ۶۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح برخورد با خودرو‌های شوتی ، آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۱۲ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برای  ۳۷۰ وسیله نقلیه دارای تخلف نیز اعمال قانون شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار