Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: کیفیت میوه در مراکز تره‌بار باید روز به روز افزایش یابد، چرا که گاهی شاهد اعتراضات برخی شهروندان در این خصوص هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _یک‌شنبه بیست و سوم مردادماه_ وی با بیان اینکه با افزایش و رشد جمعیت شهری شاهد افزایش فرهنگ شهرنشینی هستیم، اظهار کرد: فراهم آوردن شرایط رفاه شهروندان از دغدغه‌های شورای شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد مراکزی برای تهیه و توزیع میوه و تره‌بار یکی از تسهیلات است که در شهر ارائه می‌شود و محصولات کشاورزی از تولید، در بازار و میادین تره‌بار به توزیع می‌رسد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت ارائه محصولات با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب و دارای اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش در سطح شهر، گفت: باید قیمت کالاها در میادین میوه و تره‌بار مناسب‌تر باشد و کیفیت مناسبی نیز داشته باشند تا شهروندان از میادین میوه و تره‌بار استقبال کنند.

وی تصریح کرد: کیفیت میوه در مراکز تره بار باید روز به روز افزایش یابد، چرا که گاهی شاهد اعتراضات برخی شهروندان در این خصوص هستیم. در بودجه امسال تاکید کردیم که توسعه این مراکز باید در دستور کار باشد به ویژه در محلاتی پرجمعیت که مراکز میوه و تره‌بار ندارند، باید این توسعه در دستور کار قرار گیرد.

پیرهادی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ باید هشت میدان میوه و تره. بار احداث، دو میدان میوه و تره بار تخریب، ۱۰ میدان میوه و تره‌بار ایمن‌سازی و ۱۵ بازار میوه و تره‌بار برای معلولان مناسب‌سازی می‌شد، از شهرداری تهران می‌خواهم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی گفت: برخی بازارها احداث شده است، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، از شهردار تهران درخواست می‌کنم نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشد و اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 596354

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مدیریت شهری میوه و تره بار شهرداري تهران عضو شوراي شهر تهران جلسه علنی شورای شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی