Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری و گزارشگر تلویزیون به عضویت هیأت رئیسه انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) درآمد.

مجری و گزارشگر تلویزیون به عضویت هیأت رئیسه انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) درآمد.

به گزارش طرفداری، رشته MMA در ایران با نام امیر علی‌اکبری بر سر زبان‌ها افتاد. حضور ستاره و قهرمان سابق کشتی فرنگی در رشته هنرهای رزمی ترکیبی سبب شد نگاه دوستداران ورزش، به این رشته جذاب و البته خشن جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود MMA به‌دلیل خشونت فراوان و معضل پوشش ورزشکاران، مدت‌ها در ایران غیرقانونی بود؛ این موضوعات سبب شد علاقه‌مندان مجبور شوند این رشته را به شکل زیرزمینی پیگیری کنند.

سرانجام وزارت ورزش و جوانان این رشته را به رسمیت شناخت و مجوز فعالیت قانونی آن را صادر کرد. فروردین‌ماه سال گذشته بود که رشته رزمی MMA با دریافت مجوز از وزارت ورزش توانست مجوز فعالیت قانونی زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی را دریافت کند؛ بدین ترتیب MMA به عنوان یکی از زیرشاخه‌های این فدراسیون، کار خود را آغاز کرد.

در طول یک سال و 4 ماه فعالیت قانونی MMA در ایران، کمتر شاهد تحرک خاصی در این انجمن و رشته بوده‌ایم و تنها چند کلاس مربیگری و مسابقاتی محدود در رشته هنرهای رزمی ترکیبی از سوی فدراسین مربوطه برگزار شده است.

امروز هم در اقدامی عجیب، یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حکمی داوود عابدی را به عنوان عضو هیأت رئیسه انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) منصوب کرد.

عابدی، مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی تلویزیون به‌ویژه شبکه خبر بوده، اما مشخص نیست او چه تجربه و سابقه‌ای در ‌MMA و حتی دیگر رشته‌های رزمی دارد که چنین حکمی برای او صادر شده است.

سال 1395 هم دیگر مجری تلویزیون به عضویت یکی از فدراسیون‌های ورزشی درآمد. رضا جاودانی که مخاطبان تلویزیون او را با برنامه «گزارش ورزشی» می‌شناسند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه شد، اما از آنجایی که او در رشته حقوق تحصیل کرده، انتصاب او واکنشی به دنبال نداشت، ولی صدور حکم برای داوود عابدی عجیب به نظر می‌رسد.

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هنرهای رزمی ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد