Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:40:35 GMT

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای لنده به همت سپاه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۵۱۷

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای لنده به همت سپاه

فرمانده سپاه ناحیه لنده از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای ایدنک و سرآسیاب شهیدکریمی به طول ۷کیلومتر خط انتقال آب شرب در لنده خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس، با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل سپاه پاسداران با ادارات و نهاد‌ها به خصوص ادارات خدمات‌رسان گفت: امروز سپاه به عنوان یکی از پرتعامل‌ترین نهاد با ادارات و سازمان‌های مختلف کشور به خصوص در بحران‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: پس از بررسی و احصاء مشکلات در حوزه تأمین آب شرب شهرستان لنده به خصوص در حوزه‌های روستایی و برابر تفاهم نامه صورت گرفته با آب و فاضلاب شهرستان و بسیج سازندگی سپاه فتح و سپاه ناحیه لنده بحث آبرسانی و ایجاد خط انتقال جدید آب از روستای دم تنگ لنده تا روستا‌های سراسیاب و ایدنک به همت بسیج سازندگی سپاه فتح از امروز آغاز شد.

ویسی گفت: در این طرح بیش از ۳هزار و۵۰۰متر لوله ۲۰۰ و ۱هزار متر لوله ۱۶۰ و ۲هزار و ۵۰۰متر لوله ۱۲۵ به متراژ ۷هزار متر از شروع عملیات تا پایان عملیات به طول ۷کیلومتر اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: با اجرای این طرح آبرسانی که به همت سپاه فتح اجرایی می‌شود شاهد خدمت بی‌منت به مردم روستا‌های ایدنک و سراسیاب به همت سپاه پاسداران هستیم.

وی در ادامه تأکیدکرد: هفته گذشته نیز بیش از ۵۰۰متر لوله پلی اتلین جهت انشعابات داخلی در کوچه‌ها و معابر نیز تحویل اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده شده است که در راستای محرویمت زدایی و توجه بهتر به خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

ویسی گفت: آنچه امروز رسالت ما است خدمت به مردم در سایه‌امیدآفرینی برای حرکت به سمت آینده است که‌امیدواریم این خدمات ارزشمند سپاه به مردم کام انان را شیرین کند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد