Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد کرد که مسئولیت حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی و عواقب ناشی از حضور بیشتر از ۳۰درصدی تماشاگران، بر عهده باشگاه‌های میزبان خواهد بود.

به گزارش ایران اکونومیست، نشست اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص نشست امروز اعضای هیئت رئیسه این سازمان با دبیرکل فدراسیون گفت: امروز صبح جلسه بسیار مفیدی را با حضور همه اعضا و حسن کامرانی‌فر(دبیرکل فدراسیون) برگزار کردیم و تصمیمات مختلفی جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ‌های فوتسال اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش لیگ برتر قرار شد یک هفته پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی کویت، هفته نهم مسابقات لیگ برتر در روزهای ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار شود. هفته پایانی نیم‌فصل نخست مسابقات هم در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان پیگیری خواهد شد. زمان نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر از ۲۱ آبان آغاز شده و تا پایان وقت اداری دوم آذر ادامه خواهد داشت. همچنین اولین هفته دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز روزهای سوم و چهارم آذر آغاز خواهد شد.

جابری افزود: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور نیز از بیست‌وششم آبان آغاز خواهد شد که قرعه‌کشی این مسابقات نیز ساعت ۱۱ صبح سوم آبان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: هیئت رییسه سازمان لیگ با بررسی جمیع جهات به این جمع‌بندی رسید که استفاده از طبل به عنوان ابزار تشویقی مجاز و سایر ادوات صوتی از جمله بوق، شیپور و.. در کلیه مسابقات فوتسال کشور ممنوع خواهد بود.

جابری با اشاره به مصوبات مربوط به حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی تصریح کرد: با توجه به سپری شدن ۶ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و مشکلات عدیده‌ای که به دلیل حضور بیش از ۳۰درصدی تماشاگران به‌وجود آمد، مقرر شد مسئولیت حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی و عواقب ناشی از حضور بیشتر از ۳۰درصدی بر عهده باشگاه‌های میزبان باشد و در صورت عدم رعایت مقررات، کمیته انضباطی براساس گزارشات و تحقیقات میدانی تنبیه‌ انضباطی لازم را درنظر بگیرد.

وی ادامه داد: در دو بازی از هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر تیم‌های میهمان به جهت اعتراض به حضور بیش از حد مجاز تماشاگران، از شرکت در ادامه مسابقه خودداری کردند که به این منظور مقرر شد از لحظه صدور ابلاغیه هیچ تیمی به هر دلیلی نمی‌تواند حتی ثانیه‌ای در برگزاری بازی وقفه ایجاد کند. پس از اتمام مسابقه گزارش مربوطه جهت رسیدگی به دبیرکل فدراسیون و کمیته انضباطی ارجاع و رای متناسب صادر خواهد شد.

جابری در پایان گفت: ضمن اینکه هیئت‌های فوتبال استانی باید جهت حضور حداکثر ۳۰درصدی تماشاگران با هماهنگی نیروهای انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات لازم را انجام بدهند اما مسئولیت ناشی از حضور بیش از ظرفیت مورد اشاره تماشاگران بر عهده باشگاه میزبان خواهد بود که در مرحله اول جریمه مالی و در مرحله بعدی کسر امتیاز برای تیم‌های خاطی در نظر گرفته می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: آرش جابری ، تیم ملی فوتسال ایران ، فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آرش جابری تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ فوتسال مسابقات لیگ برتر دبیرکل فدراسیون فوتسال کشور حضور بیش خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟