Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:46:10 GMT

عدم کنترل «فضای مجازی» برای جامعه خسارت بار خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۶۶۶

عدم کنترل «فضای مجازی» برای جامعه خسارت بار خواهد بود

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کنترل فضای مجازی را یکی از اولویت های مهم شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد و افزود: فضای مجازی فواید بسیاری دارد، اما عدم کنترل آن برای جامعه خسارت بار خواهد بود.

آیت الله مصطفی علما در جلسه امروز (23 مرداد) شورای فرهنگ عمومی استان درتشریح مهمترین اولویت های این شورا، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و ترویج امید را یکی از این اولویت ها عنوان کرد و افزود: این شادی خودبخود به وجود نمی آید و یکی از راه های ایجاد آن تبیین و بیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها که همه فقط از گرانی صحبت می کنند باید خدمات و دستاوردهای این چند دهه را یادآوری کرد تا به جوان ها نشان دهیم که کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم.

آیت الله علما گفت: اگر گذشته را با حال به درستی و با صداقت مقایسه کنیم، قطعا مشکلات فعلی پیش دستاوردهایی که طی این مدت حاصل شده بسیار کمرنگ خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: در گذشته ما عملا یک مستعمره بودیم و بسیاری افراد از کشورهای مختلف در خاک خودمان آقابالاسر ما بودند و در مشکلات بسیار در تمام حوزه های غوطه ور بودیم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ما به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده ایم.

آیت الله علما گفت: باید شرایط و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و تمام وضعیت جامعه پیش از انقلاب به درستی برای نسل جوان تبیین شود تا قدردان دستاوردهای موجود باشند و برای حفظ آنها تلاش کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: تشریح دستاوردها قطعا می تواند موجب ایجاد شادی و امید در جامعه شده و نسل جوان را به آینده امیدوارتر کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شادی و امید در زمان کوتاه میسر نیست و این کار زمان بر است و باید برای آن برنامه داشت.

آیت الله علما در ادامه حفظ نهاد خانواده را از جمله دیگر اولویت های مهم شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد و افزود: اجتماع باید حفظ شود و اصل اول در این زمینه حفظ نهاد خانواده است.

وی افزود: در کنار نهاد خانواده، معنویت هم در جامعه باید حفظ شده و ترویج شود، چرا که با وجود معنویت بود که انقلاب اسلامی تمام مشکلات این چند دهه را پشت سرگذاشته و همچنان با قدرت ادامه میدهد.

آیت الله علما در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به فضای مجازی و آسیب های آن گفت: فضای مجازی امروز قاتل جوانان و نوجوانان ما شده و نیاز است که مسئولین مربوطه در این زمینه چاره اندیشی ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: فضای مجازی فواید بسیاری دارد، اما عدم کنترل آن قطعا به خسارت برای جامعه منجر می شود.

وی در ادامه بر لزوم ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هم به عنوان یکی دیگر از اولویت های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به حجاب و عفاف محدود شود و باید به جامعه یاد بدهیم در کنار آن، در زمینه دیگر منکرات از جمله رشوه، ربا، زمین خواری، زیرمیزی و ... هم نهی از منکر داشته و معروفات را در جامعه گسترش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كرمانشاه منطقه کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه شورای فرهنگ عمومی آیت الله علما فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید