Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره نشست امروز اعضای هیئت رئیسه این سازمان با دبیرکل فدراسیون گفت: امروز صبح جلسه بسیار مفیدی را با حضور همه اعضا و حسن کامرانی‌فر برگزار کردیم و تصمیمات مختلفی جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ‌های فوتسال اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش لیگ برتر قرار شد یک هفته پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی کویت هفته نهم مسابقات لیگ برتر در روزهای 24 و 25 مهر ماه برگزار شود. هفته پایانی نیم‌فصل نخست مسابقات در روزهای 19 و 20 آبان پیگیری خواهد شد. زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر از 21 آبان آغاز و تا پایان وقت اداری دوم آذر ادامه خواهد داشت. همچنین اولین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز طی روزهای سوم و چهارم آذر برگزار خواهد شد.

جابری خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور از بیست‌وششم آبان آغاز خواهد شد که قرعه‌کشی این مسابقات نیز ساعت 11 صبح سوم آبان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با بررسی جمیع جهات به این جمع‌بندی رسید که استفاده از طبل به‌عنوان ابزار تشویقی مجاز و سایر ادوات صوتی از جمله بوق، شیپور و.. در کلیه مسابقات فوتسال کشور ممنوع خواهد بود.

احتمال لغو حضور تماشاگران در سالن‌های فوتسال/ جابری: باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال با ما همکاری نمی‌کنند

 

جابری با اشاره به مصوبات مربوط به حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی تصریح کرد: با توجه به سپری شدن شش هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و مشکلات عدیده‌ای که به دلیل حضور تماشاگران بیش از 30 درصد که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است، مقرر شد مسئولیت حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی و عواقب ناشی از حضور بیشتر از 30 درصد برعهده باشگاه‌های میزبان باشد و کمیته انضباطی براساس گزارشات و تحقیقات میدانی تنبیهات انضباطی لازم را در صورت عدم رعایت موضوع در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: در دو بازی از هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر تیم‌های میهمان به جهت اعتراض به حضور تماشاگران بیش از 30 درصد از شرکت در ادامه مسابقه خودداری کردند که به این منظور مقرر شد از لحظه صدور ابلاغیه هیچ تیمی به هر دلیلی نمی‌تواند حتی ثانیه‌ای در برگزاری بازی وقفه ایجاد کند. پس از اتمام مسابقه گزارش مربوطه جهت رسیدگی به دبیرکل فدراسیون و ارجاع به کمیته انضباطی و صدور رأی متناسب ارسال خواهد شد.

جابری در پایان اظهار داشت: همچنین هیئت‌های فوتبال استانی باید جهت حضور حداکثر 30 درصدی تماشاگران با هماهنگی نیروهای انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان اقدامات لازم را انجام دهند، اما مسئولیت ناشی از حضور بیش از ظرفیت مورد اشاره تماشاگران بر عهده باشگاه میزبان خواهد بود که در مرحله اول جریمه مالی و در مرحله بعدی کسر امتیاز برای تیم‌های خاطی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال سازمان لیگ فوتسال مسابقات لیگ برتر حضور تماشاگران فوتسال کشور هیئت رئیسه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا