Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت 23 مرداد روز مقاومت اسلامی تاکید کرد: امروز شاهدیم که فلسطینیان با مقاومت شجاعانۀ خود ثابت کردند که هر بخش از مجموعۀ مقاومت، خود به‌تنهائی هم می تواند دشمن را شکست داده و هم درس عبرتی برای بقیه ظالمان باشد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

«باسمه تعالی»

'روز مقاومت اسلامی' نقطه‌ی عطفی ماندگار در تاریخ شکست بزرگ و مفتضحانۀ رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جبهۀ مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

22 تیرماه 1385، یادآور تجاوز همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به لبنان در یک جنگ تمام عیار و تحمیل خسارت‌های فراوانی به مردم لبنان بود که با مقاومت کم نظیر 33 روزه و پیروزی حزب الله لبنان در این جنگ نابرابر، نه تنها کام مردم لبنان بلکه ستمدیدگان منطقه و تمامی آزادگان و آزادی خواهان سراسر جهان شیرین شد.

به دنبال بیش از 7 دهه تجاوز و تعدی و اشغالگری و ظلم آشکار صهیونسیت ها به فلسطینیان مظلوم، جبهۀ مقاومت اسلامی با قدرت ایمان و آرایش جدید خود، ضربه‌ی محکمی به رژیم سفاک و کودک‌کش فلسطینی وارد ساخت و برای همیشه، خط بطلانی بر افسانۀ شکست ناپذیری این رژیم موقت کشید و طعم تلخ شکست مفتضحانه را به این جلادان کودک‌کش تحمیل کرد.

مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» بارها در بیاناتشان به درستی تعبیر دوران بزن در رو را تمام شده دانسته و امروز شاهدیم که فلسطینیان با مقاومت شجاعانۀ خود ثابت کردند که هر بخش از مجموعۀ مقاومت، خود به‌تنهائی هم می تواند دشمن را شکست داده  و هم درس عبرتی برای بقیه ظالمان باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روز شکست ابهت پوشالی ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل غاصب در مقابل جنبش مقاومت اسلامی و ابراز انزجار و خشم مقدس و انقلابی علیه صهیونیست‌ها و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت به ویژه شهدای والامقام شهید عماد مغنیه و سردار شهید حاج حسین همدانی و سید شهدای جبهۀ مقاومت، سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس را گرامی دانسته و بر ضرورت غیر قابل انکار ملاحظه حساسیت خاص و استثنایی مقطع کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی، حفظ «وحدت و وفاق ملی» حول محور «آرمان آزادی قدس شریف» و «ولایت مطلقه فقیه» تاکید می‌نماید.

 بی‌تردید تنها راه حل مسأله فلسطین، تداوم انتفاضه، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهۀ سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غدۀ سرطانی اسرائیل، بازگشت آزادگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمیین آینده این کشور با تحقق راهبرد 'همه فلسطین برای همه مردم فلسطین' است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حزب الله لبنان مقاومت فلسطین آزاد سازی قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقاومت اسلامی جبهۀ مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد