Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:18:45 GMT

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۸۷۹۱

۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهربابک کشف شد

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عبدلی افزود: ماموران پلیس شهربابک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و اطلاع واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان یزد، با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام افرادی در زمینه قاچاق سوخت از استان های مرکزی به مناطق جنوبی و در نهایت خروج آن ها از کشور مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران شهربابک با تکمیل اقدامات اطلاعاتی خود، از ورود دو دستگاه تانکر حمل سوخت از سمت محور شهربابک مطلع و این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهربابک تصریح کرد: در ادامه ماموران پلیس با استقرار در محور ترانزیتی شهربابک - بندرعباس طی دو عملیات، دو دستگاه تانکر را متوقف و در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق  به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال که با بارنامه روغن صنعتی از اصفهان به صورت غیرمجاز بارگیری و از طریق محور ترانزیتی یزد- شهربابک به مقصد بندر عباس در حال انتقال بود را کشف کردند.

سرهنگ عبدلی با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی، بیان کرد: خروج غیرمجاز فرآورده های سوختی از کشور موجب وارد آمدن ضرر و زیان های بی شماری به عرصه های تولید، رفاه عمومی، اشتغال و دیگر زمینه ها می شود از این رو پلیس با جدیت با این مورد برخورد می کند.

برچسب‌ها کرمان قاچاق سوخت نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان قاچاق سوخت نیروی انتظامی کرمان کرمان قاچاق سوخت نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس