Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه اجتماعی شهرتهران در بیست وهفتمین جلسه مصوبات مربوط تکلیف معتادان متجاهراتباع تهران و مراکز کاهش آسیب در محلات پرآسیب را بررسی کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، بیست و هفتمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه آخرین وضعیت مصوبات بیست و ششمین جلسه قرارگاه بررسی شد و نمایندگان دستگاه‌ها توضیحاتی در این زمینه ارائه کردند.

مکاتبه با دستگاه‌ها در خصوص استقرار نماینده در مراکز غربالگری، تشکیل جلسه با دادستان، نماینده وزارت بهداشت و نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص تعیین تکلیف مجوز بهره برداری مراکز ماده 16 ، تعیین تکلیف موضوع معتادان متجاهر اتباع شهر تهران و تعیین تکلیف مراکز کاهش آسیب در محلات پر آسیب شهر تهران از جمله مصوبات بیست و ششمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران بود که آخرین وضعیت و پیشرفت آن‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرارگاه اجتماعی مسائل تهران تعیین تکلیف شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده