Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور گفت: در ادامه رقابت‌های کانتندر جوانان سوئد در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی با پیروزی ارزشمند مقابل حریف سرسخت هندی به مرحله ۱/۴ پایانی صعود کرد.

وی گفت: در این دیدار ابتدا در گیم اول ۱۱ بر ۵ بازی را به حریف خود واگذار کرد، در گیم دوم ۱۱ بر ۷ بازی به سود حریف هندی خاتمه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:، اما در ادامه جوان پرتلاش و خوش تکنیک پینگ پنگ کشورمان در ۳ گیم متوالی با حساب ۱۱ بر ۷،۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۹ بر حریف سرسخت هند چیره شد و به جمع ۸ بازیکن برتر رقابت‌های Wtt کانتندر جوانان سوئد راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور گفت: الینا رحیمی در مرحله بعد به مصاف کیم سئونگجین از کره جنوبی خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پینگ پنگ باز مسابقات جهانی صعودهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور