Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، « بهمن امیری مقدم» روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) در بیت امام جمعه کرمانشاه؛ افزود: در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) توفقی شد خدمتگزار پیرغلامان حسینی باشیم و این اتفاق برای کرمانشاه که دروازه کربلا و مسیر اصلی تردد زوار اربعین است، بسیار با مسماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به بُعد بین المللی اجلاس پیرغلامان حسینی( ع)  اشاره کرد و گفت: کرمانشاه در این آیین میزبان خادمان امام حسین (ع) در سراسر کشور و همچنین کشورهای منطقه است بنابراین باید کرمانشاهیان را به مهمانان بهتر بشناسنانیم، زیرا مردم کرمانشاه حقیقتا مردم غیور و خادم اباعبدالله الحسین (ع) هستند و در طول تاریخ آن را ثابت کردند.

استاندار کرمانشاه برگزاری همایش های بین المللی در همه حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در معرفی بهتر استان به کشور و جهان را بسیار مغتنم دانست و افزود: باید در شناساندن کرمانشاه زیبا قدر این اجلاس و همایش‌ها را بدانیم.

امیری مقدم با اشاره به اهمیت میزبانی همایش ها، اجلاس ها و مسابقات مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی در افزایش نشاط اجتماعی، امید عمومی و معرفی بهتر استان به دیگران گفت: پیشنهاد میزبانی استان را در چند حوزه مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری، به ویژه با توجه به اینکه کرمانشاه دروازه کربلا است را داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نوزدهیم اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به میزبان کرمانشاه از اول تا سوم شهریورماه، این همایش را رویداد یک دلی دانست که می تواند باتوجه به برنامه های که در آن پیش بینی شده فضای معنوی در شهر و استان کرمانشاه ایجاد کند.

امیری مقدم همچنین از همه دستگاه های اجرایی که در قالب ۱۲ کمیته تشکیل شده اند خواست برای برگزاری هرچه بهتر اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) تلاش کنند، که کاری است که برای باقیات و صالحات آنها می ماند.

وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان خدمت می کنند، قدردانی کرد.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان از پوستر نوزدهیمن اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که با المان های مذهبی استان کرمانشاه و با شعار کرمانشاه دروازه کربلا طراحی شده رونمایی شد.

برچسب‌ها خادمان قرآن کریم اباعبدالله الحسین کرمانشاه اربعین استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خادمان قرآن کریم اباعبدالله الحسین کرمانشاه خادمان قرآن کریم اباعبدالله الحسین کرمانشاه اربعین استانداری کردستان اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد