Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام پلیس پنسیلوانیای آمریکا ورود یک خودرو به میان جمعیتی که کمک‌های اهدایی برای قربانیان آتش‌سوزی جمع می‌کردند، ۱ کشته و ۱۷ زخمی تاکنون به همراه داشته است.

به گزارش ای‌بی‌سی، در ابتدا مرد مظنون در این حادثه به قصد کشتن یک زن با خودروی خود وارد جمعیت شد که یک کشته و ۱۷ زخمی به همراه داشت. او سپس آن زن را هم به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس منطقه‌ای پنسیلوانیا در این باره در بیانیه خود گفت: «این خودرو در منطقه برویک شهرستان کلمبیا وارد جمعیت شد. این افراد برای کمک به یک حادثه آتش‌سوزی که به تازگی اتفاق افتاده بود کمک مالی جمع‌آوری می‌کردند. نیرو‌های ایالتی و پلیس برویک برای یافتن چندین قربانی از جمله یک نفر که جان خود را از دست داده است، در محل حاضر شدند.»

اندکی بعد پلیس در بیانیه‌ای دیگر گفت: «کمی بعد از این حادثه تماسی در مورد مظنون مردی دریافت کردیم که به یک زن در منطقه نسکوپک در شهرستان لوزرن حمله فیزیکی می‌کند. نیرو‌های ایالتی برای یافتن جسد زن به محل حادثه رفتند و مظنون را مأموران اداره پلیس شهری بازداشت کردند. مقامات سپس گزارش دادند مردی که این زن را به قتل رسانده همان فردی است که با خودرو وارد جمعیت شد.»

مجروحان در این حادثه به بیمارستان محلی منتقل شدند و «ناتالی بانی» سخنگوی مرکز پزشکی «گیزینگر» به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفت: «مرکز پزشکی گیزینگر حداقل ۱۵ بیمار این حادثه را درمان می‌کند و حداقل حال ۴ نفر در وضعیت بحرانی است.»

مقامات نام افراد کشته شده در این حادثه را به شکل علنی بیان نکردند، اما مظنون به عنوان «آدریان اسوالدو سورا ریس» ۲۴ ساله از «نسکوپک» معرفی شد.

گفته می‌شود مظنون اوایل روز یکشنبه به دلیل دو فقره قتل جنایی محاکمه شد. او از ارائه وثیقه محروم شد و در کانون اصلاح و تربیت شهرستان کلمبیا نگهداری می‌شود.

همچنین تاکنون مشخص نشده که این فرد با انگیزه و ارادی با خودروی خود وارد جمعیت شده است یا نه.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آمریکا پنسیلوانیای آمریکا حادثه رانندگی وارد جمعیت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز