Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:47:18 GMT

اعتراف سارق موبایل قاپ به ۲۱ فقره سرقت در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۰۴۴

اعتراف سارق موبایل قاپ به ۲۱ فقره سرقت در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل قاپ با ۲۱ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حجت اله سفیدپوست" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه با روش قاپ‌زنی در داخل و اطراف بیمارستان‌ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی با شیوه و شگرد خاص پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در جنت‌آباددانش‌بنیان‌های ایرانی موفق به تولید سامانه "حصارهای الکتریکی ضدسرقت هوشمند" شدندانهدام باند 9 نفره سرقت منزل در سیستان/ 2 زن سارق موبایل در بیمارستان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 21 فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف کرد.

سفیدپوست با بیان اینکه تعدادی از مالباختگان مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/737/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود