Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:04:41 GMT

۶۷ میلیارد تومان درآمد شهرداری بجنورد محقق شد 

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۰۴۹

۶۷ میلیارد تومان درآمد شهرداری بجنورد محقق شد 

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف مغروری روز یکشنبه در بازدید از ایرنای خراسان شمالی اظهار داشت:  بودجه مصوب شده سال گذشته شهرداری بجنورد ۴۲۰ میلیارد تومان بود که در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان وصول شد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: اعتبار مصوب شده شهرداری برای سال جالی ۶۵۰ میلیارد تومان است که در سه ماهه باید بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان وصول می شد که در این مدت تنها ۶۷ میلیارد تومان وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از درآمدهای شهرداری مرکز استان از محل عوارض شهری تامین می شود گفت: معمولا ساخت و سازها و اقدام شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی در نیمه دوم سال انجام می شود از این روانتظار می رود در نیمه دوم سال به ویژه در زمستان بخش زیادی از درآمدهای شهرداری محقق شود. 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: تخفیف های اعمال شده در شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی عامل تشویقی است که شهروندان در این زمینه وارد عرصه ساخت و ساز شوند. 

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره کمک های دولت به شهرداری مرکز استان گفت: در سال گذشته از اعتبارات دولتی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در سال جاری ۷۴ میلیارد تومان به شهرداری بجنورد اختصاص یافت.

مغروری در بخش دیگر سخنان خود محدودیت ها برای بلندمرتبه سازی در بجنورد را از عوامل عقب گرد بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان و بجنورد اعلام کرد و افزود: توسعه عمودی، نیاز شهر بجنورد است. 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سفر دولت و سفر وزیر کشور به استان، افزایش یک طبقه در ساخت و ساز های بجنورد مطرح شد و اکنون پیگیری های لازم در این باره در دست انجام است. 

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها بجنورد شوراي اسلامي شهر بجنورد خراسان شمالی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد شوراي اسلامي شهر بجنورد خراسان شمالی بجنورد شوراي اسلامي شهر بجنورد خراسان شمالی شهرداری بجنورد شهرداری بجنورد میلیارد تومان شهر بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم