Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@01:15:04 GMT

پرسپولیس و مشکلی به نام مهاجم های کم روحیه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۰۶۷

به نظر می رسد درخواست بیش از حد هواداران برای جذب مهاجم، مهاجمان فعلی پرسپولیس را هم بی روحیه کرده است

نه مهدی عبدی در بازی با ذوب آهن آن روحیه سرزنده ای داشت و نه تمیروف حتی ذره ای توانست موفق عمل کند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس روز قبل در اولین بازی خود در لیگ جدید به مصاف ذوب آهن رفت و در خانه حریف موفق شد این تیم را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه در نگاه اول همگان توقع پیروزی پرسپولیس را در این بازی داشتند اما نگاهی کارشناسانه تر نشان می دهد سرخ های تهرانی در گام اول خود بد عمل نکردند چرا  که سرخ ها در یک بازی خارج از خانه موفق به کسب یک امتیاز شدند، آن هم مقابل تیمی که مهدی تارتار هدایت آن را برعهده دارد و فوتبالی ها خوب می دانند پیروزی برابر تیم های تحت هدایت تارتار با سبک بازی خاص او کار راحتی نیست.

اما آن چه که باید تا حدی مورد بازبینی قرار بگیرد، وضعیت مهاجمان پرسپولیس است. جایی که مهدی عبدی و تمیروف به عنوان نفرات برگزیده گل محمدی راهی میدان شدند و گل نزدن در این بازی باعث شد باز هم مورد انتقاد قرار بگیرند.

نگاهی به جریان بازی نشان می دهد مهدی عبدی و شرزود تمیروف سر جمع سه موقعیت صد در صد گل نداشتند و تنها موقعیت خوبی که هدر رفت به ضربه زاویه بسته مهدی عبدی مربوط می شود که در نیمه اول از سوی دروازه بان ذوب مهار شد. عبدی اگرچه می توانست در آن صحنه به گزینه پاس دادن به کامیابی نیا هم فکر کند اما در لحظه تصمیم گرفت خودش ضربه نهایی را بزند و حالا باز هم مورد انتقاد قرار گرفته است. آن هم درحالی که تردیدی وجود ندارد این ضربه عبدی واکنشی بود به فشار بیش از اندازه ای که این مدت روی عبدی و سایر مهاجمان پرسپولیس وارد شده و آن ها فقط می خواهند خودشان گل بزنند تا از فشار موجود رها شوند.

در این وضعیت طبیعی است که عبدی و تیمروف برای اثبات توانایی هایشان، خودی نشان دهند و خود را به آب و آتش بزنند. به همین دلیل مهدی عبدی در حالی که این فرصت را داشت تا کامیابی نیا را صاحب توپ و موقعیت کند، در کسری از ثانیه تصمیم گرفت خودش ضربه را بزند تا شاید با گلزنی از زیر بار فشارها خارج شود. عبدی برای اثبات خودش، شوت زد و دروازه‌بان هم آن را مهار کرد.

به هرحال این یک واقعیت است که پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد و برای جذب مهاجم، تلاش و انرژی زیادی صرف شده است. انرژی که باعث شد پرسپولیس از مهاجمانی که در اختیار دارد هم غافل شود. مدتهاست در فضای مجازی درباره ضعف سرخ پوشان در این پست و لزوم جذب مهاجم صحبت می‌شود و کاملا طبیعی است که این فشارها روی فوروارد های فعلی هم تاثیر بگذارد.

از این رو روحیه پایین مهاجمان پرسپولیس و ناکارآمدی آن ها مقابل خط دفاعی ذوب آهن در بازی دیروز کاملا مشهود بود. واقعیت امر این است آن ها کاملا بی روحیه بودند. کار به جایی رسید که تمیروف حتی در 25 دقیقه حضور مقابل ذوب‌آهن دو پاس داشت که یکی از آنها را لو داد، یک قطع توپ انجام داد و تنها شوت او نیز بدون هدف و بیرون از چارچوب زده شد. شرزود همچنین چهار نبرد هوایی ناموفق داشت ومدافعان ذوب آهن با وجود داشتن یک یار کمتر در مهار مهاجم تعویضی یحیی بسیار موفق بودند.

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی عبدی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است