Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی  استانداری خراسان رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن از مجموع ۹۶ شهر خراسان رضوی در ۸۹ شهر در حال اجراست.

وی تصریح کرد: شرایط انتخاب و آماده سازی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن کار ساده ای نیست به ویژه این که سهم خراسان رضوی از چهار میلیون خانه در کشور، ۱۰ درصد معادل ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی  استانداری خراسان رضوی رویکرد دولت در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن را عدم تصدی گری عنوان کرد و افزود: خانه ها با مشارکت مردم ساخته شود و هم اکنون که زمین در عمده شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان به متقاضیان واگذار شده است آنان بدون مداخله ما در حال ساخت واحدها و دریافت تسهیلات از بانک هستند.

خدایی اضافه کرد: حتی پیشرفت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای گناباد، خواف و بجستان تا حدی بوده که متقاضیان طی هشت ماه گاه ساخت یک خانه ویلایی را با نظارتهای کامل فنی و مهندسی کامل کرده و در آن ساکن شده اند.

وی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالای ۱۰۰ نفر جمعیت مانند سبزوار، نیشابور و قوچان از طریق انبوه سازان و در قالب آپارتمانهای چند طبقه ساخته می شود.

وی اضافه کرد: هدف‌گذاری طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار، ۵۰ هزار واحد است که تاکنون زمین برای ۳۰ هزار واحد واگذار شده و کار ساخت آغاز شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مسکن ملی استانداری خراسان رضوی معاون استاندار طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم