Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:25:47 GMT

کشف ۱۰ میلیارد ریال مکمل بدنسازی قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۲۶۲

کشف ۱۰ میلیارد ریال مکمل بدنسازی قاچاق

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی با اشاره به کشف محل دپوی کالای قاچاق با انجام اقدامات فنی و پلیسی، گفت: بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته، مشخص شد کالاهای قاچاق که همان پودرهای مکمل بدنسازی است به صورت فله و با بسته بندی غیرمجاز، از جنوب کشور خریداری و قرار است به تهران منتقل شود؛ کالاهای مکشوفه فاقد اسناد مثبته گمرکی بوده و در سامانه جامع تجارت ثبت نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: یک و نیم تن پودر مکمل بدنسازی کشف و پس از تشکیل پرونده به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شده است.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 5563185 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق مکمل های ورزشی فراجا شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر آتش نشانی میراث فرهنگی شهر تهران سازمان محیط زیست آلودگی هوا اربعین حسینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش علی القاصی مهر غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی حسام گفت: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

حسام گفت: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودرو انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093321

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان