Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:08:41 GMT

خشم شدید رونالدو؛ ستاره پرتغالی با مربی درگیر شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۳۱۸

خشم شدید رونالدو؛ ستاره پرتغالی با مربی درگیر شد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو احتمالا در حال سپری کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است. این ستاره 37 ساله و پرتغالی، در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد غایب بود و تنها بعد از یک سال برای جدایی از این باشگاه تلاش می کرد. اما عدم تمایل هیچ یک از تیم های بزرگ اروپا به خرید این بازیکن، در نهایت احتمالا او را مجاب به ماندن در اولدترافورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فصل برای شیاطین سرخ به شکل غیرقابل باوری آغاز شده و آنها در دو هفته ابتدایی حتی یک امتیاز هم نگرفته اند. 

تیم اریک تن هاخ این هفته در خانه برنتفورد به میدان رفته و با ارائه نمایشی فاجعه بار، با چهار گل مغلوب این تیم شد. اما کریستیانو رونالدو بعد از این بازی خیلی عصبانی بوده و حواشی اطراف خود را بیشتر کرده است.

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد مدعی شد استیو مک‌لارن در حال ترغیب و راضی کردن ستاره پرتغالی برای عذرخواهی از انبوهی از هواداران خشمگین منچستریونایتد دیده شده است. اما رونالدو صحبت کوتاهی توام با عصبانیت با مک‌لارن داشت و به سرعت از زمین خارج شد. همچنین این بازیکن با اکراه از کنار اریک تن هاخ عبور کرد و تمایلی به صحبت کردن با سرمربی هلندی منچستریونایتد نشان داد.

در ادامه و به جای رفتن به سمت هواداران برای عذرخواهی، این بازیکن به سرعت به سمت تونل و خانه رفت. جالب اینجاست تقریبا تمام بازیکنان یونایتد بعد از این نمایش افتضاح و شکست سنگین از هواداران عذرخواهی کردند، اما کریستیانو رونالدو تمایلی به انجام این کار نشان داد و به نظر اینقدر عصبانی بود که تصمیم گرفت مستقیم راهی رختکن شود. در طول مسابقه نیز به نظر رونالدو خیلی خسته و کلافه بود و بارها چهره او حاکی از بهم ریختگی ذهنی این ستاره بزرگ می داد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس

رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

طرفداری | کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

تبریک، قهرمانان!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)