Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل امدادخودرو سایپا به متقاضیان دریافت خدمات امدادی اعلام کرد: دریافت خدمات از امداد خودروهای متفرقه می‌تواند عواقب جبران ناپذیری برای مالکان خودرو داشته باشد.

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی امداد خودرو سایپا؛ کامبیز قلی زاده با اعلام هشدار نسبت به حضور رو به افزایش امدادخودروهای متفرقه، از مالکان خودرو خواست در خصوص دریافت خدمات امدادی در مواقع ضروری دقت نظر ویژه‌ای به خرج دهند تا درگیر عواقب بعدی استفاده از خدمات غیراستاندارد امداد خودروهای متفرقه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید دوباره بر ابطال گارانتی خودرو به دلیل دستکاری خودرو توسط تعمیرکاران خارج از شبکه نمایندگی‌های مجاز، درخواست کرد تا مالکان خودرو حتی در مواقع ضروری که خودرو دچار ایراد در جاده‌های خارج شهر می‌شود از دریافت خدمات امدادی متفرقه جدا پرهیز کنند.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا با اشاره به گستردگی خودروهای امدادی این شرکت و پوشش 100 درصدی جاده‌های کشور تصریح کرد: متقاضیان در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به ثبت درخواست و دریافت خدمات امدادی معتبر در محل کنند.

او گفت: خودروهای امدادی شرکت امدادخودرو سایپا  بدون تماس و به صورت گذری به خودروهای متوقف شده مراجعه نمی‌کنند.

قلی زاده  از افزایش راه های دسترسی به امدادخودرو سایپا خبر داد و گفت: از امکان ثبت درخواست امداد با تلفن تا استفاده از اپلیکیشن و ثبت درخواست اینترنتی برای رفاه حال متقاضیان و سهولت دسترسی به خدمات استاندارد امداد در امدادخودرو سایپا تامین شده است که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی تماس گیرندگان است.

او با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای امدادخودرو سایپا از آموزش‌های لازم برخوردار هستند و در عین حال امکان ارائه خدمات امدادی طبق استاندارد را در محل دارند، تاکید کرد: امداد خواهان پس از بروز مشکل و یا نقص فنی حین رانندگی در هر نقطه‌ای از کشور از طریق تماس با شماره 096550 با امدادخودرو سایپا تماس بگیرند و در خواست خدمات امدادی کنند.

 همچنین دارندگان خودرو های سواری گروه سایپا می توانند جهت دریافت سرویس خدمات خودرو در محل (منزل یا محل کار) شامل انجام سرویس های اولیه و دوره ای، بازدید فنی پیش از سفر و همچنین نصب آپشن از  طریق شماره 02184444 نسبت به رزرو درخواست خود اقدام کنند.

قلی زاده در پایان خاطرنشان کرد: خودروهای امداد خودروسایپا با رنگ سفید و خطوط افقی نارنجی منقش به نام و نشان امدادخودرو سایپا و لباس متحدالشکل امدادگران آمادگی امدادرسانی در 3 ماه تابستان را دارد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دریافت خدمات امدادی امدادخودرو سایپا امداد خودرو خودرو سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد

متقاضیانی که درخواست خودروی خود را از شرکت مدیران خودرو داده اند این روز‌ها با مشکل تاخیر در تحویل مواجه هستند. این روز‌ها معضل تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار به چشم می‌خورد و متقاضیانی که سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده اند اعلام نارضایتی می‌کنند.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواستی رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، شرکت مدیران خودرو متأسفانه دو ماه از بیمه و پلاک خودرو گذشته ولی هنوز خودرو را تحویل نداده و گفتند مجوز خروج از گمرک بم صادر نمی‌شود لطفاً پیگیری کنید بنده ثبت نامی تیرماه ۱۴۰۲ و تکمیل وجه به صورت نقدی در دی ماه انجام شده و پلاک و بیمه اسفند ماه صادر شده و مدارک خودرو گرفتم لطفا به پارکینگ شرکت مدیران خودرو در بم بروید و دلیل عدم تحویل را بپرسید.

منبع: علی صادقی - کرمان

سلام، همه خودروهای شرکت مدیران خودرو؛ آریزو، x55، x22، و غیره برای من x22 pro هست. من خودروی خودم را فروختم تا بتوانم از این شرکت خودرو بخرم. الان هر روز با اسنپ به سرکار می‌روم که حدودا ماهی ۵ میلیون تومن هزینه اسنپ من می‌شود. چرا خودرویی که مدت هاست آماده هست را به مشتری تحویل نمی‌دهند و در بدترین شرایط نگهداری می‌کنند که باعث آسیب به خودرو می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو