Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مری ترامپ» در مصاحبه جدید خود داماد ترامپ را عامل لو رفتن وجود اسناد محرمانه در عمارت «مارا ئه لاگو» در فلوریدا دانست.

به گزارش نیوزویک، برادرزاده ترامپ در این مصاحبه «جرد کوشنر» داماد رئیس‌ جمهور سابق را عاملی دانست که او را به اف‌بی‌آی (پلیس فدرال آمریکا) لو داده تا برای کشف اسناد به عمارت ترامپ در مارا ئه لاگو حمله ور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مری ترامپ می‌گوید: «خیلی سخت است دقیق انتخاب کنیم چه کسی ترامپ را لو داد، اما می‌توانم بگویم جرد کوشنر به پلیس فدرال گفت که به دنبال چه مدارکی باشند و آن را در کجا پیدا کنند.»

جرد کوشنر و دختر بزرگ ترامپ «ایوانکا ترامپ» در زمان ریاست جمهوری او به عنوان مشاوران ترامپ در کاخ سفید فعالیت می‌کردند.

مری ترامپ در بخشی از سخنانش به سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری کوشنر در صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی حدود شش ماه پس از پایان دوره تصدی پدر همسرش در کاخ سفید، اشاره کرد و گفت: «به نظرم باید بررسی کرد جرد کوشنر از کجا ۲ میلیادر دلار پول به دست آورد و اکنون چرا این همه مدت ساکت بوده است و باید به این هم فکر کرد که چه کسی به لو دادن ترامپ برای رهایی از شر مشکلات خودش نیاز دارد.»

او در ادامه افزود: «به نظرم از کسی در موقعیت جرد این کار سر می‌زند، نمی‌گویم خود اوست، اما بعید هم نیست.»

این در حالی است که به تازگی «مایکل کوهن» وکیل سابق دونالد ترامپ نیز گفته است: «خبرچین ممکن است یکی از فرزندان رئیس‌جمهور سابق یا داماد او باشد. این عامل قطعا یکی از عوامل حلقه درونی ترامپ است. این ممکن است یکی از فرزندانش یا جرد باشد.»

روز گذشته رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که در بازرسی پلیس فدرال آمریکا از خانه دونالد ترامپ ۱۱ مجموعه اسناد کشف و ضبط شد که برخی از آن‌ها «کاملاً محرمانه» هستند.

پولیتیکو هم گزارش داد حکم بازرسی از اقامتگاه ترامپ در فلوریدا نشان می‌دهد که ترامپ احتمالاً قوانینی را نقض کرده است.

روزنامه واشنگتن پست پیش‌تر اعلام کرده بود ماموران اف‌بی‌آی به دنبال یافتن اسناد مربوط به سلاح‌های هسته‌ای وارد خانه ترامپ در فلوریدا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرد کوشنر دونالد ترامپ عمارت ترامپ فلوریدای آمریکا جرد کوشنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا