Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویری ماندگار از جام جهانی 2002 به استقبال اولین و تنها جام جهانی زمستانی تاریخ می‌رویم.

تا روز شروع جام جهانی 2022 و به همت حسین خسروی، هر روز راس ساعت 19، قاب‌های ماندگار جام جهانی را با هم مرور می کنیم تا علاوه بر زنده شدن خاطرات تلخ و شیرین فوتبالی، با برخی رویدادهای کمتر شنیده شده جام جهانی هم آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| امروز بیست و سوم مرداد، 98 روز تا شروع جام جهانی 2022 باقی مانده و قاب ماندگار روز مربوط به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2002 در جریان دیدار ایتالیا و کره جنوبی است.

ایتالیا که با تیمی پرستاره راهی اولین جام جهانی آسیا شده بود، فقط و فقط قهرمانی می‌خواست، ولی در روز سیاهی که نتیجه بازی از سوی داور تعیین شد، مسابقه را در کمال شگفتی و شوک گل طلایی واگذار کرد تا جام جهانی را ترک کند. قاب ماندگار مربوط به خوشحالی آن یونگ هوان از کره جنوبی است که در وقت‌های اضافه، با گل طلایی تیمش را برنده و راهی جمع 8 تیم برتر مسابقات کرد. 

قاب‌های ماندگار جام جهانی؛ شماره 98: شادی آن یونگ هوان در جام جهانی 2002

در همین باره بخوانید:

جام جهانی در چنین روزی (21)؛ دیدار تاریک کره‌جنوبی-ایتالیا و کارت قرمز زیدان

بایرون مورنو: کاری نکردم که بابت آن عذرخواهی کنم

روزی که آتزوری قربانی مورنو و کره جنوبی شد

داوری که قاچاقچی شد، ایتالیایی که حذف شد

پرده برداری از حرکت کثیف دیگری از فیفا؛ وجود تبانی در جام جهانی 2002 اثبات شد

قاب ماندگاری دیگر

در دوره گذشته هم 100 قاب ماندگار دیگر از تاریخ جام جهانی را در طرفداری آماده و منتشر کردیم که عکس شماره 98 مربوط به شادی ماریو کمپس بعد از گلزنی به هلند در فینال جام جهانی 1978 بود. 

 

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی 2002 قاب ماندگار کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، درادامه رقابت های پاراتیراندازی جام جهانی که در کره جنوبی جریان دارد و در ماده تفنگ سه وضعیت، رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی جام جهانی کره جنوبی با کسب ۱۱۴۵ با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت. تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد. نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در جریان است.

کد خبر 6091279

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران