Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:23:14 GMT

وداع ستاره سیتی؛ مقصد بارسلونا خواهد بود (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۶۱۷

وداع ستاره سیتی؛ مقصد بارسلونا خواهد بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان و دستیابی به افتخارات فراوان، برناردو سیلوا در آستانه جدایی از منچسترسیتی قرار گرفته است. این وینگر تکنیکی و پرتغالی دیروز و در دیدار این تیم برابر بورنموث در ترکیب ثابت قرار نداشت و در پایان مسابقه، شاهد خداحافظی او با هواداران سیتی در استادیوم اتحاد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد این باشگاه انگلیسی با بارسلونا برای فروش برناردو سیلوا با رقمی در حدود 80 میلیون پوند به توافق رسیده و این انتقال در روزهای آتی رسمی خواهد شد.

برناردو سیلوا در صفحه خود نوشت: "یک عملکرد درخشان از سوی تیم و یک فضای فوق العاده. همچنین می‌خواهم از همه حاضران در استادیوم برای آن لحظات زیبای توام با عشق و حمایت که به من نشان دادید، تشکر کنم."

بدین ترتیب به نظر می رسد دوران حضور برناردو سیلوا در لیگ برتر رو به اتمام است و این بازیکن به زودی لباس بارسلونا را به تن خواهد کرد. کاتالان ها در فصل تابستان امسال و با جذب بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی و رافینیا و همچنین تمدید قرارداد با عثمان دمبله، در خط حمله به شدت تقویت شده اند و حالا برناردو سیلوا نیز به زودی به این جمع اضافه خواهد شد. علیرغم اخبار فراوان در مورد مشکلات مالی بارسلونا، این تیم با فعال کردن اهرم های اقتصادی موفق به جمع کردن این تیم پرستاره شده است.
 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا لیگ برتر انگلیس برناردو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم‌های مختلف در حال رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه‌های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه‌های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

رسانه «CaughtOffside»: منچستریونایتد علاقه خود را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا افزایش داده است و شیاطین سرخ آماده هستند تا مذاکرات بر سر قرارداد ۸۵ میلیون پوندی برای این بازیکن اروگوئه ای را آغاز کنند.

رسانه « SPORT» اسپانیا: علاقه بارسلونا برای جذب «برناردو سیلوا» از منچسترسیتی کاهش یافته است زیرا قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی است.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا: لیورپول نسبت به جذب «نیکولو بارلا» هافبک اینتر ابراز علاقه کرده است و در سوی دیگر هم اینتر که به تازگی با قهرمانی در فوتبال ایتالیا تاجگذاری کرده است تمایل دارد «فرانک کسیه» ستاره سابق بارسلونا و بازیکن کنونی الاهلی عربستان را جذب کند.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی: رئال مادرید همچنان به دنبال «ترنت الکساندر-آرنولد»، مدافع راست لیورپول است، اما هنوزاین موضوع را به طور جدی دنبال نکرده است.

رسانه «اتلتیک»: انتظار می‌رود که «جورجینیو» که قراردادش با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد با این باشگاه انگلیسی تمدید کند.

کد خبر 6094143

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود