Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:23:55 GMT

دلیل حضور سه نامزد انتخابات در فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۶۵۰

دلیل حضور سه نامزد انتخابات در فدراسیون فوتبال

سرانجام پس از هفته‌ها گمانه‌زنی صلاحیت میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیزمحمدی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است در تاریخ هشتم شهریور ماه 1401 برگزار شود، تایید شد و آنها این روزها احتمالا در حال ارائه برنامه‌هایشان به اعضای مجمع هستند و سعی در جلب اعتماد آنها دارند.
در همین راستا این سه نامزد به‌همراه نواب رئیسی که معرفی کرده‌اند ( به استثنای فتح الله زاده، نایب رئیس اول عزیزمحمدی) امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا ضمن دریافت نامه رسمی حضور در انتخابات، دستورالعمل‌های انتخاباتی را هم امضا کنند؛ دستورالعمل‌هایی که آنها را الزام می‌کند با پایبندی به تعهدات اخلاقی برنامه‌های انتخاباتی خودشان را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات فدراسیون فوتبال روز هشتم شهریور ماه برگزار می‌‎شود و باید دید از میان سه نامزد با سه پیشینه متفاوت کدامشان شانس بیشتری برای تصدی صندلی ریاست فدراسیون خواهد داشت.

۲۵۸ ۲۵۸

کد خبر 1662115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، با برنامه ریزی‌های انجام شده، این کلیپ‌ها روز دوشنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۱۰ صبح از رسانه استانی همدان پخش می‌شود.

احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

پیش از این نیز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کلیپ های تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه ملایر از شبکه استانی همدان پخش شده بود.

تبلیغات انتخاباتی از روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم