Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:08:46 GMT

وعده وزیر نیرو برای حل مشکل آب شرب در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۶۷۳

وعده وزیر نیرو برای حل مشکل آب شرب در شهرکرد

چهارمحال و بختیاری وزیر نیرو با تاکید بر اینکه دو سامانه تامین آب شرب در شهرکرد وارد مدار شده است، گفت: دو سامانه دیگر نیز طی ساعات و روزهای آینده وارد مدار می‌شود و با این اقدامات کسری آب شرب در شهرکرد جبران خواهد شد.

علی‌اکبر محرابیان ۲۳ مردادماه در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیلاب در بسیاری از استان‌های کشور، اظهار کرد: سیلاب در ۲۰ استان کشور برای شبکه آبرسانی و برق‌رسانی مشکلاتی را ایجاد کرد و در نقاط مختلف شاهد بروز کدورت در منابع تامین آب شرب به‌ویژه این استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو افزود: آب چشمه کوهرنگ بر اثر وقوع سیلاب به شدت کدر شد و کدورت آن از حد استاندارد عبور کرد و متاسفانه طی بازدیدی که از محل چشمه صورت گرفت، کدورت آن هم‌چنان ادامه دارد، کدورت نسبت به روزهای گذشته کاهش داشت، اما امروز قدری کدورت بالا رفته است.

وی با بیان اینکه به‌علت بالا بودن کدروت آب چشمه کوهرنگ به‌دنبال جایگزین کردن منابع آب جایگزین برای تامین آب شرب ۵۰ درصد شهرکرد هستیم، خاطرنشان کرد: حجم آب بالا است و جایگزین کردن سامانه‌های اضطراری زمانبر است، امکانات وزارت نیرو بسیج شده است تا بتوانیم چهار سامانه برای جایگزین کردن منبع آب چشمه کوهرنگ در استان اجرا کنیم.

محرابیان با تاکید بر اینکه دو سامانه تامین آب شرب در شهرکرد وارد مدار شده است، توضیح داد: دو سامانه دیگر نیز طی ساعات و روزهای آینده وارد مدار می‌شود و با این اقدامات کسری آب شرب در شهرکرد جبران خواهد شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه برخی نقاط شهر شهرکرد با کمبود جدی آب شرب مواجه هستند، گفت: در ساختمان‌های مسکونی فقط طبقات اول به آب شرب دسترسی دارند، شرایط رضایت‌بخش نیست و تمام دستورات لازم صادر و اعتبارات نقدی برای حل مشکل پرداخت شد، پیش‌بینی می‌شود طی یکی دو روز آینده شرایط به شرایط خوبی برسد.

وی ضمن تشکر از صبوری مردم چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: درخواست داریم شهروندان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا ظرفیت مخازن افزایش پیدا کند./ایسنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر نیرو آب شرب در شهرکرد تامین آب شرب دو سامانه وزیر نیرو وارد مدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • دستاوردسازی خیالی
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود