Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@20:26:51 GMT

از شایعه تا واقعیت حادثه داخل هواپیما در فرودگاه تبریز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۷۲۴

از شایعه تا واقعیت حادثه داخل هواپیما در فرودگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در زیرنویس آن از افتادن سقف (کاذب هواپیما) بر سر مسافر و مشکل در فرود هواپیما در فرودگاه تبریز اشاره و عنوان شده پرواز متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر است.

رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در رابطه با فیلم منتشره شده در فضای مجازی  گفت: هیچ حادثه و یا اتفاق پروازی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز رخ نداده و تمام پرواز طبق روال عادی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ هواپیمایی در روزهای اخیر مشکل فرود در فرودگاه بین المللی تبریز نداشته است.

آذری تاکید کرد: فیلم منتشر شده مطمئنا متعلق به فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی( تبریز- مراغه) نیست.

همچنین منبع آگاه در ایران ایر در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: طی دو هفته اخیر هیچ گزارشی از سوی مسافران و یا گروه‌های پروازی مبنی بر وقوع اتفاقی غیرمعمول و یا نظیر آنچه عنوان شده در پروازهای ایران ایر در تبریز یا فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از سوی ایران ایر دریافت نشده است.

این منبع در پی اسرارهای خبرنگار فارس تاکید کرد: حتی در مدت اشاره شده تاخیر نیز در پروازهای ایران ایر در مسیر تبریز  و یا مشکل فرود اتفاق نیفتاده است.

گزارش فارس حاکی است، این فیلم و اتفاق مربوط به هواپیما در فرودگاه مهرآباد و در زمان پرواز اتفاق افتاده و مشکلی در فرود هواپیما نبوده است.

انتهای پیام/60014

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران ایر فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رامین آذری مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی حادثه برای هواپیما در فرودگاه تبریز فضای مجازی ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در محور ارومیه _ تبریز یک دستگاه خودروی سواری ساندرو از جاده منحرف و واژگون  شد.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:این حادثه ۲ مصدوم  داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور