Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:14:22 GMT

لیگ برتر بسکتبال | نحوه برگزاری رقابتها اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۷۷۲

سازمان لیگ بسکتبال اطلاعیه ای منتشر کرد.

سازمان لیگ بسکتبال پس از برگزاری مجمع عمومی روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه، به ریاست جواد داوری مصوبات برگزاری لیگ‌های کشور را به شرح زیر اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ مجمع عمومي سازمان ليگ بسکتبال در روز چهارشنبه نوزدهم مردادماه به رياست جواد داوري و با حضور اعضای مجمع برگزار و مصوبات این جلسه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای صحیح مصوبات سازمان ليگ فدراسيون بسكتبال با همكاري مديران باشگاه ها و هيات هاي استانی در این اطلاعیه مورد تاکید قرار گرفته است .

مصوبات به شرح زیر است :

۱- با توجه به برنامه سرمربي محترم تيم ملي براي حضور در پنجره انتخابي جام جهاني،
رقابت های ليگ برتر بسكتبال آقايان از تاريخ ۲۸ شهریور ماه و با نگرش به تعداد تيم هاي حاضر در ليگ ، اميد است دور اول مقدماتي قبل از شروع اردوي پنجره پنجم انتخابي جام جهاني به پايان برسد.

۲-وروديه تيم هاي ليگ برتر آقايان مبلغ سيصد ميليون تومان و ليگ دسته يك حرفه اي مبلغ يكصد و پنجاه ميليون تومان مورد تصويب قرار گرفت.

۳-مسابقات ليگ برتر در يك گروه به صورت رفت و برگشت و سپس در سه باكس چهار تيمي براي تثبيت مقام خود در باكس مورد نظر بصورت رفت و برگشت مسابقه داده سپس ۸ تيم بالا براي پلي آف در سه مرحله و در نهايت برگزاري بازي هاي رده بندي و فينال رده بندي اول تا هشتم مشخص خواهد شد.

۴-چهار تيم آخر رده بندي دور مقدماتي بصورت رفت و برگشت و دوره اي با هم مسابقه داده تا تكليف سقوط كننده ها مشخص شود.

۵- تلاش سازمان ليگ بسكتبال بر اين خواهد شد كه در سال آتي تعداد تيم ليگ برتر ۱۲ تيم باشد.

۶-كميته حقوقي سازمان در خصوص ارزش گذاري مادي ليگ برتر و دسته يك حرفه اي و براي سال آينده اقدام خواهد كرد.

۷-تنظيم و اجراي آيين نامه اجرايي سازمان ليگ به هيأت رئيسه سازمان ليگ تفويض شد.

۸-لیست بازيكن ایرانی تا شروع دور برگشت بايستي تكميل شود.

۹- بازيكن خارجي مي تواند از اول دور رفت در اختيار تيم قرار گرفته و تعويض گردد ولي آخرين مهلت ورود بازيكن خارجي قبل از اولين مرحله پلي آف خواهد بود.

۱۰- بازيكن هاي لژيونر تيم مي توانند بعنوان بازيكن داخلي تا شروع دور برگشت وارد تيم شوند و بعنوان بازيكن خارجي قبل از شروع مرحله نيمه نهايي مي توانند در تيم وارد شوند بشرط اخذ رضايت نامه و صدور كارت.

۱۱-حق رشد و آموزش براي بازيكنان زير ۱۸ سال كه سه سال متوالي يا بيشتر در باشگاه حضور داشته اند در نظر گرفته شود.

۱۲- جلسه ی بعدی سازمان لیگ بسکتبال هفتم شهریورماه بعد از برگزاری مسابقات جوانان قهرمانی آسیا برگزار می شود.

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت