Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@15:12:22 GMT

جزئیات عملیات تیراندازی جوان فلسطینی در قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۹۸۴۴

جزئیات عملیات تیراندازی جوان فلسطینی در قدس اشغالی

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» جزئیات بیشتری درباره عملیات استشهادی جوان فلسطینی منتشر کرد و گزارش داد که این جوان فلسطینی، ۱۰ تیر به سمت صهیونیستها شلیک کرده بود.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی و صهیونیستی بامداد یکشنبه از وقوع عملیات تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند و گفتند که رزمندگان گروه‌های مقاومت به سمت صهیونیست‌های حاضر در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» جزئیات بیشتری درباره این عملیات استشهادی (شهادت‌طلبانه) منتشر کرد و گزارش داد، عامل عملیات که امیر الصیداوی نام دارد، در سال ۲۰۱۵، به اتهام «شروع به قتل» بازداشت شده بود.

یدیعوت ادامه داد، الصیداوی پس از اینکه مدت زمان مجازاتش کاهش یافت، دو سال پیش آزاد شد. این روزنامه مدعی شد که وی به هیچ یک از گروههای فلسطینی وابسته نیست.

به گزارش این روزنامه، این جوان فلسطینی، ۱۰ تیر شلیک کرد که در پی آن، هشت صهیونیست زخمی شدند. وی پس از این، بلافاصله از محل تیراندازی فرار کرد و آزادانه شش ساعت در حال پرسه زدن بود.

بنا بر این گزارش، پیش اینکه الصیداوی خود را تسلیم کند، پلیس هویت او را شناسایی کرد و چند ساختمان را در «سلوان» محاصره کردند.

این روزنامه همچنین نوشت، مجری این عملیات، با خودروی خود به محل عملیات رسید و از آن خارج شد و بلافاصله شروع به تیراندازی به سمت اتوبوس صهیونیستی کرد که در پی آن، چند نفر زخمی شدند.

به گزارش یدیعوت، این جوان فلسطینی، پس از آن، به سمت یک خودروی شخصی تیراندازی کرد و سپس، به مسیر خود ادامه داد و در امتداد خیابان، به سمت صهیونیستها تیراندازی می‌کرده است.

این در حالی است که اداره اورژانس رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد در این عملیات حداقل ۹ صهیونیست مجروح شدند که حال ۳ نفر از آنها وخیم است.

امیان صهیونیستی از بامداد شهر سلوان را محاصره و مانع از ورود و خروج به آن شدند. تعدادی زیادی از این نظامیان به منازل یورش بردند و از اهالی آنها بازجویی میدانی کردند.

تعداد زیادی فلسطینی نیز در این بازجویی‌ها و یورش‌ها بازداش شدند که از جمله آنها «اسماء الشیوخی» از نگهبانان مسجدالاقصی و فرزندانش بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت قدس اشغالی عملیات استشهادی صهیونیست مشرق صهیونیست ها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جوان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 849549 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عراق طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • گرگ و میش توافق
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی