Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، امید قالیباف، درباره جزئیات تخصیص وام ۵۰ میلیون تومانی به خبرنگاران گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت صمت، بانک‌ها و تولیدکنندگان، قرار شده وزارت ارشاد اسامی خبرنگارانی که در سامانه معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه عضو هستند را به وزارت صمت اعلام کند تا آنها در قالب این تفاهم نامه از بانک ها وام ۵۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی ایرانی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید بر پرداخت وام با یک ضامن

به گفته وی سود این تسهیلات ۱۸ درصد است. البته تولید کنندگان موظف شدند ۵ درصد تخفیف برای خبرنگاران اعمال کنند. همچنین در تفاهمنامه تاکید شده بانک‌ها فقط با یک ضامن این وام را پرداخت کنند.

قالیباف در پاسخ به سوالی درباره پیچیدگی ثبت اطلاعات خبرنگاران در سامانه وزارت ارشاد، گفت: این موضوع به معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد برمی‌گردد که باید ثبت نام خبرنگاران را در سامانه تسهیل کند. در اصل وزارت صمت برای اجرای تفاهم نامه آماده است و فقط باید اسامی در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد و بعد هم خبرنگارانی که اسامی آنها در سامانه وجود دارد می‌توانند برای دریافت وام به بانک مراجعه کنند.

سخنگوی وزارت صمت همچنین گفت که قرار است در گام بعدی به زودی وام ۵۰ میلیون تومانی لوازم خانگی ایرانی به ۲۰۰ هزار زوج در قالب جهیزیه هم تعلق گیرد که جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: منابع اختصاص داده شده به این طرح ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

کد خبر 697904 منبع: ایسنا برچسب‌ها لوازم خانگی روزنامه نگاران خبرنگاران وام وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی روزنامه نگاران خبرنگاران وام وزارت صنعت تجارت و معدن وام ۵۰ میلیون تومانی لوازم خانگی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه