Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پی عملکرد ضعیف خط حمله تیم پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم از مدیریت باشگاه خواسته تا علاوه بر لوکادیا یک مهاجم خارجی دیگر را هم به خدمت بگیرند. سرمربی پرسپولیس خواهان این شده تا یک مهاجم دیگر به تیمش اضافه شود تا مشکلاتی که در فصل گذشته و ابتدای این فصل گریبان خط حمله این تیم را گرفته برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر شرزود تیمروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس  با عملکرد بسیار ضعیفی که در چند وقت اخیر از خود نشان داده باعث شده تا انتقادهای زیادی به عملکرد او مطرح شود. او که پیش از این در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید نبود در پی عدم جذب مهاجم، به تهران فراخوانده شد و حتی روز گذشته حدود 20 دقیقه مقابل ذوب‌آهن بازی کرد اما باز هم نشان داد توانی برای ارائه جهت حل مشکلات پرسپولیس در خط حمله ندارد.

در پی درخواست یحیی گل‌محمدی برای جذب یک مهاجم خارجی دیگر در صورتی که این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود نام تیمروف از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد تا قرارداد او فسخ شود. در واقع آینده کاری این مهاجم ازبکستانی به جذب بازیکن جدید به پرسپولیس مرتبط است و او بهتر از هر کسی می‌داند که جایگاه بسیار لرزانی در این تیم دارد.

این در حالی است که سی‌ام مرداد سال جاری فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان می‌رسد و اگر قرار باشد هر اتفاقی در خصوص این بازیکن و بازیکنان دیگر انجام شود باید در این یک هفته صورت بگیرد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس مهاجم خارجی پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد