Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان علی دهقانی روز یکشنبه در نشست رفع موانع کاداستر(حدنگاری) اراضی کشاورزی در خوزستان که با حضور ادارات و نهادهای مربوطه برگزار شد با تاکید بر ضرورت همکاری همه نهادهای متولی استان برای تسریع در روند اجرای طرح کاداستر اظهار داشت:اجرای این طرح نیازمند اراده جمعی است و برای پیشرفت کار ابتدا باید موانع شناسایی و برای رفع آن چاره اندیشی و برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: اجرای طرح کاداستر یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و از برنامه‌های پنج ساله توسعه است که به تثبیت مالکیت اشخاص و دولت کمک می‌کند و از هر جهت بسیار با اهمیت است.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: اجرای طرح کاداستر در استان خوزستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و با ۹۶ درصد انجام کار، جزو استان‌های پیشرو هستیم اما باید این عدد تا پایان شهریور به ۱۰۰ درصد برسد.

دهقانی با بیان اینکه حجم اراضی استان خوزستان بالاست اما ظرفیت‌های مناسبی نیز برای انجام کار وجود دارد گفت: نشست ها نباید توجیهی، بدون آمار و با مصوبات غیر قابل اجرا باشد بلکه باید هدف و موانع کار مشخص و برای تکمیل کار، تقسیم وظایف شود.

وی بیان کرد: تسریع در کار نباید موجب کاهش کیفیت در انجام امور شود اما نباید به عنوان بهانه‌ای برای کم کاری و کندی کار نیز شود و انتظار ما این است که در اجرای طرحی با این اهمیت، کمیت و کیفیت در کنار هم در زمان تعیین شده صورت گیرد.

دهقانی گفت: دستگاه قضایی در اجرای این طرح پشتیبان اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر نهادهای متولی است و این آمادگی را دارد تا در صورت وجود هرگونه موانع، به مساله ورود و آن را بررسی کند.

برچسب‌ها دادگستری كاداستر خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری كاداستر خوزستان دادگستری كاداستر خوزستان اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته