Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@17:18:12 GMT

علاقه چلسی به جذب آنتونی گوردون از اورتون / تایمز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۰۹۰

تافی‌ها نیز به آرماندو برویا علاقه دارند؛ بازیکنی که شاید در این پنجره فرصت جدایی قرضی از چلسی را به دست بیاورد. 

در ادامه سرمایه‌گذاری مالکان جدید چلسی برای آینده باشگاه، شیرهای لندن به دنبال جذب آنتونی گوردون از اورتون هستند. 

طرفداری | به گزارش تایمز، اورتون ارزش وینگر تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس را حدود ۵۰ میلیون پوند می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاد بولی و همکارانش تا همین جای بازار تابستانی بالغ بر ۱۷۰ میلیون پوند هزینه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کارنی چوکووئمکا از استون ویلا اشاره کرد که خریدی با نگاه بلند مدت بوده است. 

گوردون فصل گذشته به ترکیب اصلی تیم بزرگسالان اورتون راه پیدا کرد و خیلی زود یکی از عناصر کلیدی تیمش شد. در همین تابستان، تاتنهام تلاش کرد این بازیکن ۲۱ ساله را به خدمت بگیرد و نیوکاسل هم حاضر بود چیزی حدود ۳۵ میلیون پوند برای او بپردازد ولی اورتون به پیشنهادهای دریافتی دست رد زد. ادی هاو سرمربی نیوکاسل، همچنان وضعیت این بازیکن آینده‌دار را زیر نظر دارد.

با توجه به تاکید اورتون مبنی بر فروشی نبودن این استعداد پرورش یافته در آکادمی باشگاه، انتظار می‌رفت قرارداد جدید و پر منفعت‌تری از جانب آن‌ها به گوردون ارائه شود. هنوز مشخص نیست که آیا چلسی حاضر است برای جذب گوردون، بازیکنانی را هم به طرف مقابل واگذار کند یا خیر. اورتون پیش از این با فرصت همکاری مجدد با راس بارکلی مخالفت کرده است ولی میچی باتشوایی و آرماندو برویا از گزینه‌های آن‌ها برای تقویت خط حمله تیم هستند. 

اخبار داغ 

نادر محمدی، مدافع اخراجی ذوب آهن: داور اصلا نمی خواست من را اخراج کند / شلوغ کاری پرسپولیسی ها باعث اخراجم شد نادری: یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی در فوتبال ایران حاکم شده است برلوسکونی: کریستیانو رونالدو در مونتزا؟ بازیکنان بزرگ به تیم های تازه صعود کرده نمی آیند اولی هونس: نحوه بازی بایرن مونیخ، قلبم را به خنده می‌اندازد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود

طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طرح شکایت آفریقای جنوبی در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه علیه جنایات اسرائیل در غزه، برای نخستین‌بار این رژیم را پای میز محاکمه کشاند.درنهایت تیم حقوقی آفریقای جنوبی با استدلال قوی جنایت نسل‌کشی توسط اسرائیل را ثابت کرد و توانست این رژیم را در دادگاه لاهه محکوم کند.حالا پس از گذشت حدود سه ماه از صدور این حکم علیه اسرائیل، زمزمه‌هایی از صدور حکمی جدید برای بازداشت سران این رژیم ایجاد شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد