Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره "یاوران ولایت" با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۸ مردادماه به مدت ۱۰ روز در یاسوج د حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مسئول بسیج دانش اموزی استان با اشاره به اینکه در این دوره ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه بسیجی حضور دارند، گفت: این تعداد از بین ۲ هزار دانش آموزی که طی یک ماه مورد ارزیابی قرار گرفتند انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول این دوره آموزش های مختلفی از جمله مباحث تشکیلاتی، مبانی تشکیلاتی، و کارهای دسته جمعی، شبکه سازی مجازی، سخنوری و فن بیان برای دانش آموزان ارائه می شود.

صالحی نیا همچنین گفت: برنامه های تفریحی، استخر، کوهنوردی، فوتبال، مسابقات دارت، طناب کشی، مسابقات احکام و قران، مبانی ولایت در قالب بازی و مسابقه، آشنایی با اقتصاد مقاومتی، شب شعر در جوار شهدای گمنام از جمله دیگر برنامه هایی است که برای دانش آموزان حاضر در طرح یاوران ولایت تدارک دیده شده است.

تصاویر تکمیلی: 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج