Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از مقامات واشنگتن ادعا کرده است که مقامات روسی در ایران به عنوان بخشی از قرارداد هواپیماهای بدون سرنشین، آموزش دیده اند.   به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت این روزنامه وابسته به سعودی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرده است که مقامات روسی در هفته‌های اخیر به عنوان بخشی از توافقنامه انتقال هواپیماهای بدون سرنشین بین دو کشور در ایران آموزش دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مقامات آمریکایی ماه گذشته مدعی شدند که واشنگتن اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد ایران در حال آماده شدن برای ارسال صدها پهپاد به روسیه است، از جمله برخی از آنها قابلیت تسلیحات دارند و مقامات روسی برای مشاهده هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمله (پهپاد) از ایران بازدید کرده اند.   در گزارش الشرق الاوسط آمده است که ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست تلفنی به خبرنگاران گفت که مقامات روسی «در چند هفته گذشته» آموزش‌هایی را درباره هواپیماهای بدون سرنشین در ایران انجام داده‌اند.   او گفت که ایالات متحده تحریم های خود را بر تجارت تسلیحات روسیه و ایران «به شدت اجرا خواهد کرد.»   پاتل گفت: "ما همچنان نگران استفاده ایران و تکثیر پهپادها هستیم. آنها برای حمله به نیروهای آمریکایی، شرکای ما در منطقه و نهادهای کشتیرانی بین المللی استفاده شده اند." تماشاخانه ببینید| ساخت پل عجیب توسط مورچه ها برای رسیدن به کندوی عسل جزییات بیشتر از انگیزه قتل محیط‌بان «برومند نجفی»/ قاتل، نجفی را قبلا تهدید کرده بود (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواپیماهای بدون سرنشین مقامات روسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آبهای بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن ها را همراهی کرد.

کد خبر 6095778

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • مانور بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا ! | تصاویر
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!