Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به سالن دو و میدانی مجموعه دهکده المپیک در مرکز لرستان اظهار داشت: این سالن دو و میدانی در زمان «کریمی» مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان احداث می‌شود، استانداردها را فدراسیون دو میدانی وقت تأیید می‌کند و انحنای پیست را لحاظ نمی‌کند و اعلام می‌کنند که این سالن دو و میدانی مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان به من اعلام کردند که این موضوع به وزارت اعلام و مطرح شود که استاندارد نیست تا ما آن را بهسازی کنیم افزود: الان برآورد شده که حدود ۴۰ میلیارد تومان برای بهسازی این سالن نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه با این ۴۰ میلیارد ما می‌توانیم سالن چند منظوره کوهدشت و یا الشتر را احداث کنیم گفت: مدیریت ناکارآمد فدراسیون وقت و عدم نظارت هیئت دو و میدانی وقت در زمان «کریمی» مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان، موجب شده این مجموعه الان بلااستفاده بماند.

قیاسیان گفت: اگر بخواهیم این مجموعه را الان بسازیم هزار میلیارد تومان هزینه دارد، این اقدامات موجب شده که ما اینقدر در استان عقب بمانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه الان فدراسیون نیز تأیید کرده که مقصر است گفت: اعتبار در این زمینه را باید وزارت ورزش و جوانان تأمین کند.

وی گفت: باید بمانیم در سال ۱۴۰۱ یا ۱۴۰۲ اعتبار برای این مجموعه اختصاص پیدا کند، بدون احتساب آب و برق ماهانه برای نگهداری این سالن نیز هشت میلیون تومان هزینه می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، مرکز لرستان قرار بود روزی «دهکده المپیک» داشته باشد اما رؤیای ایجاد این طرح تحقق پیدا نکرد و از ۲۶ پروژه تنها یک سالن دو و میدانی و یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیمه‌تمام باقی ماند که حالا با توجه به اظهار نظر مدیرکل ورزش و جوانان لرستان سالن دو و میدانی آن به دلیل نواقص فنی نیز در آستانه بهره برداری قابل استفاده نیست.

کد خبر 5563270

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان لرستان آرش قیاسیان پروژه نیمه تمام بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا اردبیل گرگان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان سالن دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6093172

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • مسعود اسکویی، گزارشگر قدیمی رادیو درگذشت
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت