Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس بعد از ظهر امروز (یکشنبه 23 مرداد) آغاز شد.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به محورهای مورد مباحثه در این جلسه اظهار داشت: وزرا در مورد حمایت از تولید، کنترل نقدینگی، به ویژه در حوزه‌های اصلاح نظام بودجه و نظام بانکی گزارش‌هایی را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: رؤسای کمیسیون ها و هیئت‌رئیسه مجلس نیز در حوزه های مورد اشاره مباحثی را مطرح کردند تا ان‌شاالله با همکاری دولت و مجلس دیگر شاهد خلق پول‌هایی که در گذشته بودیم، نباشیم.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز به نوعی بمب نقدینگی در جامعه وجود دارد و مانند بهمن گسترده‌تر می شود؛ امیدواریم دولت و مجلس با همکاری و همیاری بتوانند با اصلاحاتی که انجام می‌شود، جلوی این مسیر را بگیرند.

بهادری جهرمی ادامه داد: اجرای برخی از قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شد و گزارش‌هایی نیز دولت در راستای اجرای آن داشت که اینها از محورهای اساسی جلسه‌ امروز دولت و مجلس بوده است. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: این جلسه، جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه‌ای نداشتیم، به عنوان مثال طرحی که در خصوص اصلاح نظام بانکداری داریم مستلزم همراهی دولت و مجلس است؛ این همکاری ها و همراهی ها نهایتاً منجر به این خواهد شد تا تصمیمات مشترکی اتخاذ شود و بعدها اصلاحاتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت نقدینگی همیاری علی سخنگوی دولت دولت و مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو