Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه‌بردار ملی پوش ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی قهرمان شد.

به گزارش مشرق، گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری مردان بازی‌های کشورهای اسلامی برگزار شد و ایران در این دسته ۳ مدال طلا گرفت. 

رضا بیرالوند تنها نماینده ایران در این دسته بود که رکورد ۱۶۷  یک ضرب، ۱۹۴ دوضرب  و مجموع ۳۶۱ کیلوگرم را به ثبت رساند  و ۳ مدال طلا گرفت و قهرمان بازی‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد وزنه‌بردار ایران به شرح زیر است:

*حرکت یک ضرب

بیرانوند در حرکت اول  و دوم یک ضرب، وزنه‌های ۱۶۳ و ۱۶۷ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت سوم وزنه ۱۷۰ کیلوگرم را انداخت با این حال موفق شد به طلای یک ضرب برسد.

*حرکت دوضرب

بیرالوند در دوضرب ابتدا ۱۹۴ کیلوگرم را بالای سر برد اما دو مرتبه در مهار  وزنه ۲۰۵ کیلوگرم ناکام ماند. با این حال توانست طلای دوضرب و طلای مجموع را بگیرد.    

مدال‌آوران دسته ۹۶ کیلوگرم مردان:

۱- رضا بیرالوند از ایران با رکورد ۱۶۷ یک ضرب، ۱۹۴ دوضرب و مجموع ۳۶۱ کیلوگرم(۳ مدال طلا)

۲- اوساروف از ازبکستان با رکورد ۱۶۴یک ضرب، ۱۹۰ دوضرب و مجموع ۳۵۴ کیلوگرم(نقره مجموع و ۲ مدال برنز یک ضرب و دوضرب) 

۳- ال عثمان از عربستان با رکورد ۱۵۷ یک ضرب، ۱۹۲ دوضرب و مجموع ۳۴۹ کیلوگرم (نقره دو ضرب و برنز مجموع)

۴- حسن بایف از ترکمنستان با رکورد ۱۶۵ یک ضرب، ۱۸۳ دوضرب و مجموع  ۳۴۸ کیلوگرم (نقره یک ضرب)

چهارمی دختر وزنه بردار ایران با تنها ۲ حرکت صحیح

گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان نیز برگزار شد و نماینده ایران موفق به کسب مدال نشد. الهه رزاقی دختر وزنه‌بردار ایران در این دسته رکورد ۸۵ یک ضرب، ۱۰۵ دوضرب و مجموع ۱۹۰ کیلوگرم چهارم شد. او تنها دو حرکت صحیح داشت.

 در گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم شش وزنه بردار حضور داشتند.

 عملکرد نماینده ایران به شرح زیر است:

*حرکت یک ضرب

الهه رزاقی در اولین حرکت یک ضرب وزنه ۸۵ کیلوگرم را مهار کرد اما در دو حرکت بعدی نتوانست دو مرتبه وزنه های ۸۹ کیلوگرم را بالای سر ببرد و در یک ضرب چهارم شد.

* حرکت دوضرب

رزاقی در حرکت اول وزنه ۱۰۵ کیلوگرم را بالای سر برد اما دو مرتبه وزنه ۱۱۰ کیلوگرم را انداخت.

او در مجموع رکورد ۱۹۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت رضا بیرالوند وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کیلوگرم را بالای سر دوضرب و مجموع وزنه بردار یک ضرب ۳ مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی