Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده عصر یک شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با محوریت امنیت غذایی، گفت: در تولید محصولات غذایی توجه از لحاظ شرعی و بهداشتی مسئله حیاتی است و کوچک‌ترین سهل انگاری خسارات جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

وی، افزود: چیزی که شرع به رعایت آن در تهیه مواد غذایی تأکید دارد همانی است که امروز نیز کارشناسان بهداشتی بر رعایت مسائل بهداشتی در تولید مواد غذایی تأکید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان اهر گفت: امروز غذای حلال در دنیا بازتاب گسترده‌ای دارد و حتی در کشورهای اروپایی برای تهیه مواد غذایی حلال با توجه به آثار بهتری که دارد روی آورده‌اند.

امام جمعه شهرستان اهر تأکید کرد در ذبح دام نیز توجه ویژه ای به مسائل شرعی و بهداشتی شود تا خدای نکرده مشکلی به وجود نیاید و مسئولان در این زمینه وظیفه سنگینی دارند.

وی همچنین بر تسریع در حل مشکلات کشتارگاه دام اهر برای تأمین گوشت سالم و بهداشتی تأکید کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده همچنین بر بازرسی‌ها از واحدهای صنفی جهت جلوگیری از فروش مواد غذایی از تاریخ گذشته تأکید کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای دانسته و یا ندانسته اقدام به فروش مواد غذایی از تاریخ گذشته می‌کنند و یا تاریخ روی اجناس را دست کاری می‌کنند.

کد خبر 5563293

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر جواد حاجی زاده مواد غذایی بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان اردبیل مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است