Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:07:53 GMT

پیروزی پرسپولیس با بازیکنان دخیره در دیداری تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۲۷۳

پیروزی پرسپولیس با بازیکنان دخیره در دیداری تدارکاتی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم لیگ یکی پارس اصفهان رفت که با برد یک بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه بود.

احمد گوهری، مرتضی پورعلی‌گنجی، ابوالفضل سلیمانی، سیامک نعمتی، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، وحدت هنانوف، علی جودکی، محمد عمری، امید عالیشاه و شیرزود تمیروف برای پرسپولیس در حالی به میدان رفتند که در دیدار روز گذشته مقابل ذوب آهن تعویضی بودند یا اصلا فرصت بازی کردن پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزود تمیروف در دقیقه ۳۵ روی کرنر امید عالیشاه با ضربه سری دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

بازیکنانی که در بازی دیروز مقابل ذوب‌آهن به میدان رفته بودند پیش از شروع بازی دوستانه امروز ریکاوری کردند. همچنین حامد پاکدل زیر نظر کادر پزشکی اختصاصی تمرین کرد.

کد خبر 5563295

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال بازی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد بازیهای کشورهای اسلامی کمیته ملی المپیک فوتسال یحیی گل محمدی ثبت نام کاندیداها جام جهانی 2022 قطر چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در تیم تحت هدایت اوسمار ویرا جایگاه خوبی داشته و در هفته‌های گذشته با گلسازی‌هایش به عنوان مهاجم سایه به کمک پرسپولیس آمده است.

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان چند دقیقه بعد از پاس گلش در دقیقه ۱۰، احساس مصدومیت کرد و تعویض شد.

عالیشاه در حالی که بازی جام حذفی برابر آلومینیوم را از دست داد و غیبت او در این بازی حس شد، برای بازی حساس با سپاهان به تمرینات گروهی بازگشت.

حال با توجه به نقش مهم و کلیدی عالیشاه ممکن است اوسمار او را از ابتدا به زمین بفرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد. باید دید وضعیت کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید