Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عباس حسن‌نژاد اظهار کرد: این تعداد خودرو که با خانواده در روز تاسوعای حسینی جهت تفریح و گردش به محل تفرجگاه ارزنه رفته بودند، موجب جریحه‌دار شدن و تحریک احساسات جوانان عزادار روستا شدند.

وی افزود: در پی این موضوع هفت نفر از جوانان روستا اقدام به شکستن شیشه ۱۶ دستگاه خودرو کردند که موضوع به پاسگاه انتظامی روستای ارزنه اعلام و ماموران بلافاصله‌ به محل عزیمت کرده و پس از تایید موضوع، جهت شناسایی افراد اقدام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: پس از ۴۸ ساعت جوانان خاطی شناسایی و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی که سه نفر از آنان یک شب بازداشت و سایر متهمان به دادگاه احضار و تفهیم اتهام شدند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان خاطرنشان کرد: اقدام هر ۲ طرف ناپسند، خلاف عرف و سنن و غیرقانونی بوده با توجه به اینکه قبلا توسط دهیاری اطلاع‌رسانی شده بود که تفرجگاه به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است اما متاسفانه عده‌ای باز هم به محل عزیمت کرده بودند.

وی ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه جوانان روستا نیز تاکید کرد: جوانانی که چنین اقدام ناپسند و غیر قانونی را مرتکب شده‌اند، باید در صورت مشاهده موضوع را به پاسگاه انتظامی روستا و یا پایگاه بسیج اطلاع می‌دادند تا ماموران از طریق قانون اقدام به ترک دادن آنان از محل تفرجگاه می‌کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باخرز شکستن شیشه خودرو ها دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند

تین نیوز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو نفر که در پوشش فروش دریافت کمیسیون یک ملک ۷۰۰ میلیارد ریالی اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد تومانی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش فردی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که قصد خرید ملکی را داشته که دو مرد جوان با همکاری یکدیگر به دنبال فروش آن بوده و مدعی بودند که متعلق به یکی از نزدیکان آنان با هویت معلوم است. شاکی به کارآگاهان گفت که این ملک در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده و بنا شده بود تا پس از تکمیل مدارک مالکیت، ملک در اختیارش قرار بگیرد و درهمین راستا نیز این دو ۲۰ میلیارد ریال را به عنوان کمیسیون و بیعانه از وی دریافت کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه بنگاه معاملات ملکی به بهانه عدم تکمیل مدارک فروشنده، مبایعه نامه را فسخ و آن ۲ مرد چک کمیسیون را نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که دو مرد جوان با صحنه سازی، فردی به نام معلوم را به عنوان مالک جا زده و یک فقره چک ۲۰ میلیارد ریالی از شاکی تحویل گرفته بودند، درحالی که ملک مذکور متعلق به شخص دیگری بوده است. همچنین کارآگاهان در گام بعدی با بهره گیری از شیوه های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان پرونده را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا با این شگرد دوباره از فرد دیگری کلاهبرداری کرده و مبلغی را تحت عنوان کمیسیون دریافت کنند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با روش های علمی و بررسی های تخصصی، مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از انجام هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز، این افراد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: این افراد در جریان بازجویی ها صراحتاً به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی با شگرد صحنه سازی به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند. در ادامه نیز برای دو متهم پرونده ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز