Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:37:37 GMT

رایزنی‌های عامری در اقلیم کردستان عراق ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۳۵۶

رایزنی‌های عامری در اقلیم کردستان عراق ادامه دارد

هادی العامری رهبر ائتلاف الفتح که به اقلیم کردستان عراق رفته است در ادامه ملاقات با مسئولین این منطقه با رهبر اتحادیه میهنی کردستان دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌ای عراقی خبر دادند، رهبر ائتلاف الفتح شامگاه یکشنبه با بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی کردستان عراق در سلیمانیه دیدار وگفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی عامری که گفته می‌شود برای یافتن راه برون رفت برای بن بست سیاسی کشورش به منطقه اقلیم کردستان عراق سفر کرده با دیگر رهبران این منطقه از جمله مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق و مسرور بارزیانی رئیس دولت اقلیم کردستان هم دیدار و گفتگو کرد.

مسعود بارزانی در صفحه خود در فیسبوک در رابطه با این دیدار اعلام کرد، مسعود بارزانی در صلاح الدین از هادی عامری استقبال با وی به گفتگو نشست.

در این اطلاعیه آمده است که دو طرف نظرات خود را در رابطه با شرایط سیاسی عراق و آخرین تحولات آن اعلام کرده و مشکلات فرا روی روند سیاسی در کشور را هم مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در پایان آن هم تاکید شد دو طرف بر ضرروت همسویی تمامی تلاش‌ها جهت حل مشکلات موجود و پایان دادن به بحران سیاسی در کشور تاکید شد.

عامری همچنین در این سفر با مسرور بارزانی رئیس دولت اقلیم کردستان عراق هم در اربیل دیدار و گفتگو کرده بود.

در این نشست مسرور بارزانی بر حمایت خود از تمامی اشکال مذاکرات و گفتگوهای موجود براساس اصل پذیرش طرف مقابل و اعتماد سازی بین تمامی ارکان ساختار تشکیل دهنده جامعه عراق تاکید و افزود ساختارهای تشکیل دهنده عراق منافع مشترکی دارند که می‌تواند در نزدیکی به یکدیگر و حل مشکلات فیما بین تحقق پیدا کند.

رئیس دولت اقلیم کردستان عراق بر اهمیت پایبندی به قانون اساسی عراق نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقلیم کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازسازی چهره زن ۷۵ هزار ساله کشف شده در کردستان عراق
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها