Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تمام فرهنگیان فاقد مسکن در شهرستان ساوجبلاغ صاحب خانه می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا البرزی در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مختاری و مدیران ادارات مرتبط برگزار شد اظهار داشت: وجود 900فرهنگی بدون خانه برای ما خبر خوشی نیست و بنا داریم با برنامه ریزی ها و تدابیری که در آینده نزدیک داریم، فرهنگیان فاقد مسکن درشهرستان ساوجبلاغ را صاحب خانه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای خانه دار شدن همه شهروندان دغدغه داریم و با برنامه ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد به دنبال آن هستیم تا تمام کارمندان دولتی فاقد مسکن و همچنین شهروندان فاقد مسکن را با استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان صاحب مسکن کنیم.

البرزی عنوان کرد : در سال تحصیلی جدید هشت مدرسه جدید که از این تعداد،  چهار مدرسه در شهر جدیدهشتگرد و چهار مدرسه در نقاط دیگر شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد، به فضاهای آموزشی شهرستان ساوجبلاغ افزوده می شود.

فرماندار ساوجبلاغ عنوان کرد: باید دغدغه اصلی اداره آموزش و پرورش فقط ارتقاء هدف اصلی خود در حوزه آموزش و تربیت دانش آموزان باشد و سازمانهای دیگری متولی ساخت و ساز و تکمیل مدارس هستند.

عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در سایت زعفرانیه بیرجند آغاز شدوزارت راه از ظرفیت قانون جهش تولید مسکن استفاده نمی‌کنددولت مصوبه حق مسکن 650هزارتومانی کارگران را هنوز ابلاغ نکرده است

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ  با اشاره به وظیفه اصلی آموزش و پرورش گفت: متاسفانه گاهی عمده انرژی مدیران آموزش و پرورش صرف مسائل حاشیه‌ای و ساخت و ساز مدارس می شود که مدیران را از وظیفه اصلی شأن در مسئله آموزش و تربیت دور می کند که به ضرر جامعه حوزه آموزش و تربیت است.

وی افزود: باید مناطقی که در سطح شهرستان در حوزه فضاهای آموزشی دارای مشکل است یا در آینده به مشکل برمی خورد شناسایی و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود تا مشکل کمبود فضای آموزشی برای حضور دانش آموزان پیش نیاید.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ساوجبلاغ آموزش و پرورش فاقد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

 رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند