Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:02:06 GMT

مشکلات فنی جایگاه‌های سوخت شهرستان شوش برطرف شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۵۲۴

مشکلات فنی جایگاه‌های سوخت شهرستان شوش برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یکشنبه نشست بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت شهرستان شوش با حضور سرپرست فرمانداری، مدیر تأمین و توزیع شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان، مدیران جایگاه‌های سوخت و دیگر مسئولان شهری در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

جایگاه داران در این نشست خرابی و نبود قطعات موردنیاز را از اصلی‌ترین مشکلات خودشان دانستند و اظهار کردند: پس از سال‌ها صدای ما در این شهر شنیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۱۰ سال است که مدیران جایگاه‌های سوخت دور هم در همچنین نشستی جمع نشده‌اند.

به گفته جایگاه داران، نبود قطعات مورد نیاز باعث شده تا نازل‌های خراب سکوهای سوخت‌گیری را نتوانند آنها را تعمیر کنند.

آنها گفتند: قطعه جدیدی برای جایگزین کردن وجود ندارد و فقط قطعات خراب را توسط شرکت پشتیبان تعمیر می‌کنند و به جایگاه دیگر می‌فرستند اما همان جا هم این قطعه بعد از چند روز دچار خرابی می‌شود.

«محمود عیدانی» سرپرست فرمانداری شهرستان شوش در این نشست بر رفع سریع مشکلات جایگاه داران سوخت تاکید کرد و گفت: این روزها شهروندان شوشی گلایه‌مندند چرا که به دلیل ایرادات فنی و خرابی نازل‌های جایگاه‌های سوخت روند سوخت‌گیری زمان‌بر شده و صف‌های طولانی نیز ایجاد می‌شود.

وی گفت: قطعات مورد نیاز جایگاه‌های سوخت باید تأمین شود و نباید جایگاهی بخاطر یک قطعه تعطیل بشود.

عیدانی خواستار تأمین سوخت مورد نیاز این شهرستان شد و گفت: همه جایگاه‌های سوخت باید هیچ گونه وقفه‌ای در سوخت‌گیری خودروها نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش خواستار رفع مشکل برق جایگاه‌های سوخت بنزین و جایگاه‌های CNG شد و افزود: موضوع برق یکی از مشکلات جایگاه‌های سوخت است که از اداره برق انتظار می‌رود نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کند.

«حمید مشایخی» مدیر تأمین و توزیع شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان ضمن شنیدن مشکلات جایگاه داران شوش اظهار کرد: علاوه بر پیگیر تأمین قطعات مورد نیاز جایگاه‌های شهرستان شوش اگر قرار بود قطعه‌ای به شهرستانی داده شود، شوش را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی گفت: هفت خودروی نفتکش برای تأمین سوخت مورد نیاز شهرستان شوش اختصاص داده می‌شود تا مشکلی در تأمین سوخت ایجاد نشود.

به گزارش مهر، این روزها خرابی برخی نازل‌های سکوهای سوخت‌گیری پمپ‌بنزین‌های سطح شهر شوش باعث بروز مشکلاتی چون تشکیل صف‌های طولانی و زمان‌بر شدن روند سوخت‌گیری شده که در پی آن باعث نارضایتی شهروندان شده است.

کد خبر 5563307

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش نفتکش جایگاه سوخت بوشهر ویروس کرونا محرم 1401 کرمانشاه سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین حسینی روز خبرنگار لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا گرگان اردبیل جایگاه های سوخت مشکلات جایگاه جایگاه داران شهرستان شوش قطعات مورد سوخت گیری مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد