Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکای اسپورت انگلیس گزارش داد که منچستر یونایتد به فکر فسخ قرارداد رونالدو افتاده است.

رونالدو ماه گذشته تقاضای خروج از منچستریونایتد کرد ولی نتوانست تیمی برای خود در پنجره نقل و انتقالات پیدا کند. او با اینکه دو تور پیش فصل تیم در تایلند و استرالیا را از دست داد ولی بدون هیچ مشکلی به تمرینات تیم بازگشت و در بازی دوم تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران شیاطین سرخ اکنون به این تصمیم رسیده اند که رونالدو نمی‌تواند به رفتار فعلی خود ادامه دهد و اگر نگرش خود را به طور چشمگیری بهبود ندهد، هیچ گزینه دیگری جز فسخ قرارداد نخواهند داشت.

اسکای می‌افزاید که رفتار و زبان بدن رونالدو در بین هم تیمی‌هایش بی‌توجه نبوده است، اما هیچ‌کس در رختکن منچستریونایتد به دلیل شهرتش هنوز برای به چالش کشیدن او قد علم نکرده است.

مشکلات قبل از شروع پیش فصل زمانی شروع شد که رونالدو درخواست انتقال برای ترک باشگاه را ارائه کرد.

فوق ستاره پرتغالی می‌خواهد به باشگاهی بپیوندد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و می‌تواند جام‌های بزرگ را به چالش بکشد.

ایجنت او خورخه مندس به او پیشنهاد داده است تا به باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا برود، بدون اینکه هنوز بازیکنی پیدا کند.

رونالدو تصمیم گرفت در تابستان با منچستریونایتد به تور نرود و دلایل خانوادگی را ذکر کرد.

او تا آخرین هفته پیش فصل تمرینات خود را دوباره شروع نکرد و تنها یک بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو انجام داد. رونالدو جو مسموم ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان