Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صادق ستاری‌فرد شامگاه امروز در دیدار با استاندار و مدیران آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ورزش دانش‌آموزان یکی از ضرورت‌های حوزه تعلیم و تربیت است که با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار یک وقفه سه ساله شده بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مسابقات دانش‌آموزی امسال در ۱۰ رشته ورزشی به میزبانی پنج شهر مشهد، تهران، کرج، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه در بین شهرهای میزبان، فقط استان چهارمحال و بختیاری جزو کلان شهرها نیست، بیان کرد: این استان دارای نیروهای توانمندی هم در حوزه تعلیم و تربیت و هم در میزبانی و پشتیبانی است و همچنین از زیرساخت‌های فیزیکی و طبیعی خوبی برخوردار است.

وی عنوان کرد: ۶۵ فضای ورزشی درون‌مدرسه‌ای برای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است که وزارت آموزش و پرورش ۵۰ درصد منابع را فراهم کرده و برای تکمیل این فضاها نیازمند کمک‌های استانی است تا با مشارکت یکدیگر هرچه سریع‌تر فضاها تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

ستاری‌فرد افزود: ورزش نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جسمانی، اجتماعی و معنوی دانش‌آموزان دارد و تربیت روحی و روانی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی در خصوص طرح تغذیه دانش‌آموزان در مناطق محروم اظهار داشت: یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه برای این طرح پیش‌بینی شده و یکی از مناطق هدف استان چهارمحال و بختیاری است تا بخشی از نیازهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان برطرف شود.

ستاری‌فرد با اشاره به اینکه منابع مالی جوابگو نیست و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای کمک اقدام کرده است، ادامه داد: آموزش و پرورش امکانات زیرساختی مناسب از قبیل سردخانه و ماشین‌های حمل را ندارد و انتظار می‌رود دانشگاه‌های علوم پزشکی و جهاد کشاورزی در استان‌ها آموزش و پرورش را یاری کنند.

طرح رتبه‌بندی معلمان از 26 مرداد در کشور اجرا می‌شود

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسته‌های توانمندسازی برای معلمان گفت: شان معلمان مغفول مانده است و رتبه‌بندی طرح خوبی برای معلمان است که از ۲۶ مرداد در سراسر کشور اجرا خواهد شد، همچنین بیمه تکمیلی معلمان در حال احیای دوباره است.

ستاری‌فرد در پایان با بیان اینکه اساس تحول بر محور معلم استوار است، خاطرنشان کرد: طرح مسکن معلمان در برخی از استان‌ها کلید خورده ولی برای اجرای به‌موقع و موثر آن نیازمند نگاه ویژه استانداران به این طرح هستیم.

انتهای پیام/68035

منبع: فارس

کلیدواژه: صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مسابقات ورزشی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش دانش آموزان ستاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت:همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به بخش ناغان در شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.
حسین برزگر افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است
وی ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری