Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@14:31:48 GMT

آذربایجان شرقی/ سقوط در چاه، جان ۲ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۵۰۶۴۷

آذربایجان شرقی/ سقوط در چاه، جان ۲ نفر را گرفت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن دو فرد و مصدوم شدن دو فرد دیگر در اثر سقوط در چاه فاضلاب شهر ملکان خبر داد.     وحید شادی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر، گفت: عصر امروز، یکشنبه ۲۳ مرداد ماه، در یکی از منازل شهر ملکان، یک مرد ۵۶ ساله به دلیل احتمال گرفتگی یا تعمیر لوله چاه فاضلاب به داخل چاه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: پسر برادر این مرد که ۳۲ ساله بود نیز جهت نجات عموی خود اقدام کرده و به چاه افتاد و هر دو غرق و فوت کردند.   وی ادامه داد: یکی از همسایه‌های این‌ مرد که ۳۵ ساله بود، جهت کمک به دو فرد قبلی به چاه سقوط کرد که مصدوم شده و با انتوباسیون به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز اعزام شد.   شادی نیا گفت: یک مرد ۴۰ ساله نیز که برای کمک به افراد سقوط کرده به چاه اقدام کرده بود، مصدوم شده و به بیمارستان فارابی ملکان انتقال یافت که اکنون تحت نظر بوده و حال عمومی وی خوب است. تماشاخانه ببینید| ساخت پل عجیب توسط مورچه ها برای رسیدن به کندوی عسل جزییات بیشتر از انگیزه قتل محیط‌بان «برومند نجفی»/ قاتل، نجفی را قبلا تهدید کرده بود (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت