Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن قدردانی از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۱ اظهار داشت: نیاز است رتبه‌های برتر، ارتباط خود را با مدارس محل تحصیل  و دیگر مجموعه‌های استان حفظ کنند، زیرا در مسیر حرکت نخبگان، همین مجموعه‌ها هستند که شما را از تکانه‌ها نجات می‌دهند و به یک ساحل امن می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه لازم است در اجرای پروژه‌ها، سرعت داده‌ شود تا تکمیل و بهره‌برداری آن‌ها به تعویق نیفتد، افزود: در همین راستا نیاز است  طرح‌هایی که به بهره‌برداری نزدیک‌تر هستند و مقدار بیش‌تری از آن‌ها کامل شده‌ است، در اولویت تکمیل قرار گرفته شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بخش پروژه‌های در حال ساخت نیاز است آن دسته از پروژه‌ها که قابلیت تکمیل با سرمایه بخش خصوصی را دارد، مشخص شوند تا با جذب سرمایه بخش خصوصی، تکمیل شوند؛ این بناها می‌تواند در ساعاتی از روز در اختیار آموزش و پرورش باشند و در ساعاتی دیگر، در اختیار بخش خصوصی مشارکت‌کننده قرار بگیرند.

استاندار اصفهان در پایان یادآور شد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به اصفهان، اعتباراتی برای استان اصفهان پیش‌بینی شد که قسمت عمده آن در حوزه ساخت و تکمیل مدارس صرف می‌شود.

اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، هنوز به‌دستمان نرسیده است

همچنین در ادامه این جلسه،‌ محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، با یادآوری اینکه در سال جاری، استان اصفهان و دو استان دیگر، میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان بود که این مسابقات پس از ۱۳ سال برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله کشوری این مسابقات، ۶۵۰ فرهنگی در اصفهان حضور یافتند و همچنین در روزهای آتی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با حضور ۲ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود. 

وی با یادآوری اینکه ماه آینده پروژه مهر که بزرگ‌ترین پروژه در سطح کشور است انجام می‌شود، افزود: در چندماه گذشته در مقوله نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و ساماندهی نیروی انسانی، تلاش‌های فراوانی صورت گرفته‌ است اما همچنان در بعد نیروی انسانی، کمبود مشهودی وجود دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌ای وجود دارد، عنوان کرد: خیرین در خصوص این مدارس، تعهد خود را انجام دادند و قسمتی که مربوط به دولت است، باقی‌مانده‌ است، مصوبات و اعتباراتی در این خصوص در سفر رئیس‌جمهور تخصیص داده شد اما هنوز به دست ما نرسیده‌ است و شاهدیم که برخی از این پروژه‌ها، با مبالغی حدود یک یا دو میلیارد تومان، تکمیل می‌شوند و امیدواریم بتوانیم تعدادی از این مدارس را تکمیل و بهره‌برداری از‌ آن‌ها را آغاز کنیم.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش استان اصفهان سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان استان اصفهان رئیس جمهور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود