Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم کمیته امداد استان قم خواستار کمکهای مردمی و خیران برای تسهیل زیارت اربعین ۲۵۰ نفر از افراد نیازمند شد.


به گزارش ایسنا، سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به طرح شوق زیارت کمیته امداد گفت: این طرح برای بهره مندی مددجویان این نهاد از فیوضات این سفر معنوی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک‌های خیرین بتوانیم زیارت اربعین سید الشهدا (ع) را برای ۲۵۰ نفر از مددجویان تسهیل کنیم افزود: امسال اولویت پرداخت کمک هزینه سفر زیارتی اربعین، نخبگان و دانش آموزان تحت حمایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با بیان اینکه کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به مددجویان به صورت بلاعوض و وام قرض الحسنه پرداخت می شود گفت: اگر در خانواده ای یک نفر، عازم این سفر معنوی باشد دو میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت خواهد کرد و اگر دو نفر مشرف شوند سه میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان وام ویژه اربعین به آنها تعلق می گیرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به آموزه های دینی برای کمک به نیازمندان برای تسهیل زیارت امام حسین (ع) گفت: مردم و خیران برای اینکه در زیارت اربعین این افراد بی بضاعت سهیم باشند می توانند وجوهات خود را با کد دستوری #۱۱*۰۲۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۷۱۱ با عنوان شوق زیارت پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته امداد اربعین ایسنا میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۵۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی